لباس عروس آماده بخریم یا بدوزیم؟


یکی از سوالاتی که پیش از انتخاب مزون و مدل لباس عروس ذهن عروس خانم‌ها را به خود مشغول ‌می‌کند این است که از لباس عروس‌های آماده در مزون‌ها تهیه کنند یا لباس عروس خود را بدوزند. در این میان باید با توجه به شرایط، مواردی را...

یکی از سوالاتی که پیش از انتخاب مزون و مدل لباس عروس ذهن عروس خانم‌ها را به خود مشغول ‌می‌کند این است که از لباس عروس‌های آماده در مزون‌ها تهیه کنند یا لباس عروس خود را بدوزند. در این میان باید با توجه به شرایط، مواردی را در نظر بگیرید سپس تصمیم گیری کنید.

به مزون خود اعتماد دارید یا خیر؟

در ابتدای امر ببینید مزونی که انتخاب کرده اید تا چه اندازه مورد اعتماد است. آبا لباسی که در ذهن شماست را ‌می‌تواند به بهترین شکل به واقعیت تبدیل کند یا خیر؟ اگر فکر ‌می‌کنید ممکن است لباسی که تحویل ‌می‌گیرید با ایده‌آل‌‌‌‌های شما هم‌خوانی نداشته باشد، از لباس‌های آماده‌ای که ‌می‌بینید تهیه کنید و ریسک دوختن لباس را از بین ببرید.

لباس عروس آماده بخریم یا بدوزیم؟

سایز شما چند است؟

افرادی که دارای سایز نرمال هستند راحت تر ‌می‌توانند لباس آماده پیدا کنند. اکثر لباس عروس‌های آماده برای افراد دارای سایز 36 تا 42 مناسبند. اگر سایز شما بزرگ‌تر از 44 است لباس‌‌های آماده ممکن است هدف شما را تامین نکند. زیرا به یک گن دوزی خوب نیاز دارید و بهتر است با مراجعه به مزونهای شخصی دوز، از آنها بخواهید که گن دوزی متراکم و خوبی را زیر لباستان پیاده سازی کنند و لباس را با توجه به فرم بدن شما طراحی کنند.

مدلی که مد نظر دارید خاص است یا معمولی؟

اگر تاکید روی مدل خاصی از لباس عروس دارید و دوست دارید مدل خاص و یونیکی از آستین، یقه یا دامن برای لباس شما تهیه شود، بهتر است لباس عروس خود را بدوزید. لباس‌های آماده موجود معمولا به شکلی هستند که مورد پسند بیشتر افراد باشند. پس اگر از بین لباس‌های موجود در بازار، کار مد نظر خود را پیدا نکردید لباس عروس خود را بدوزید.

برای تصمیم‌گیری درست به چه مزونی مراجعه کنیم؟

در صورتی که هنوز هم بین خرید لباس عروس آماده و دوخت لباس عروس، تردید دارید، به مزونی مراجعه کنید که هم لباس آماده داشته باشد هم کار دوخت و طراحی انجام دهد. شاید اگر به مزونی که لباس آماده دارد مراجعه کنید شما را از دوختن لباس منصرف کند و بالعکس اگر به مزونی که لباس عروس آماده ندارد و تنها در حوزه دوخت لباس عروس فعالیت دارد سر بزنید، ممکن است با توجه به منافع خود شما را از خرید لباس آماده منصرف کند. بنابراین بهتر است به مزونی رجوع کنید که هم لباس آماده داشه باشد هم کار طراحی دوخت حرفه ای انجام دهد. مزون سیترا بکایی از جمله مزون‌هایی است که هم کار واردات لباس‌های اورجینال را انجام ‌می‌دهد هم به شکل حرفه ای به طراحی و دوخت لباس عروس و لباس شب ‌می‌پردازد. با مراجعه به این مزون ‌می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

لباس عروس آماده بخریم یا بدوزیم؟

شخصی‌دوزی سیترا بکایی مزونی نام‌آشنا در زمینه دوخت و واردات لباس عروس و لباس شب است که در سال 1391 تاسیس شد و به مرور توسط خانم بکایی گسترش پیدا کرد. مزون سیترا بکایی در محدوده شمال تهران، در منطقه الهیه قرار دارد و صفر تا صد طراحی و دوخت لباس عروس شما را از هرکجای کشور که هستید بر عهده می‌گیرد.

تجربه ای به قدمت 14 سال

سیترا بکایی در ابتدای کار خود، از سال 1384 در زمینه طراحی و دیزاین مراسم عروسی شروع به فعالیت کرد و دو سال بعد با اخذ مدرک بین‌المللی دیزاین مراسم عروسی به صورت تخصصی به یک planner wedding حرفه‌ای بدل شد. در آن زمان حوزه فعالیت خانم بکایی در طراحی مراسم عروسی شامل انتخاب لباس عروس، آرایشگاه عروس، مدل موی عروس، جواهرات و اکسسوری عروس، دکوراسیون داخلی منزل عروس و داماد، برنامه‌ های مراسم و ... با توجه به استایل مناسب عروس و داماد ‌می‌شد. با وجود چنین سابقه‌ای، عروس خانم‌ها پس از تاسیس مزون سیترا بکایی، با خیالی آسوده، انتخاب مدل و طراحی لباس خود را به خانم بکایی سپرده‌اند.

از طراحی و دوخت تا واردات لباس

در مزون سیترا بکایی علاوه بر این که ‌می‌توانید طراحی و دوخت لباس عروس یا لباس شب خود را مزون بسپارید ‌می‌توانید سری هم به لباس‌های وارداتی که از کشورهایی مانند آمریکا، ترکیه و فرانسه وارد شده است بزنید. jovani و terani couture از جمله برندهای لوکس لباس عروس و شب است که در بین لباس‌های وارداتی مزون سیترا بکایی به چشم ‌می‌خورد. همچنین اکسسوری‌های موجود در مزون سیترا بکایی در انواع مختلف برای سلایق مختلف موجود است.

لباس عروس آماده بخریم یا بدوزیم؟

بهترین کیفیت متریال و دوخت

طراحی لباس عروس و لباس شب در مزون سیترا بکایی توسط خانم بکایی، دارای مدرک کارشناسی ارشد طراحی لباس از دانشگاه هنر، با توجه به فرم اندام و اصول طراحی لباس انجام ‌می‌گیرد. پارچه‌های مورد استفاده این مزون، برای دوخت لباس از کشورهای اروپایی وارد ‌می‌شود و دارای بالاترین کیفیت ممکن هستند. تمیزی دوخت این مزون زبانزد است و در سریع‌ترین زمان ممکن و به تمیزترین و با کیفیت ترین شکل انجام ‌می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس عروس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین