نمایش آثار برگزیده «مسابقه عکس مترو» در ایستگاه‌های سرسبز، فرهنگسرا و تهرانپارس


نمایش آثار برگزیده «مسابقه عکس مترو» در ایستگاه‌های سرسبز، فرهنگسرا و تهرانپارس

آثار برگزیده هنرمندان عکاس در مسابقه عکس مترو به مدت یک ماه در ایستگاه‌های سرسبز، فرهنگسرا و تهرانپارس و سایر ایستگاه‌های متروی تهران برای بازدید شهروندان به نمایش در آمده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، «مهدی خداپرست» با اشاره به اینکه این مسابقه که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد و یکی از برنامه‌های فرهنگی و هنری این شرکت برای شناخت هرچه بیشتر اقدامات انجام شده در بخش‌های تجهیزات، تونل و ایستگاه‌های خطوط متروی تهران بود ، گفت: از بیش از 600 اثر ارسالی به دبیرخانه مسابقه، فقط 150 اثر به بخش داوری راه یافتند.

به گفته مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)،60 اثر از آثار برگزیده که در گالری خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمد برای بازدید مسافران و شهروندان نه تنها در ایستگاه‌های فوق بلکه در تمامی ایستگاه‌های متروی تهران در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

خداپرست گفت: هدف از نمایش این آثار؛ معرفی و نشان دادن تلاش‌های مغفول مانده مهندسان، کارگران و پرسنل تلاشگر شرکت مترو تهران در ساخت و توسعه حمل و نقل عمومی ریلی (مترو) به شهروندان است.

وی به بخشی از موضوعات این عکس‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: نمایش عملیات حفاری مکانیزه و دستی، نصب تجهیزات و عملیات ساخت ایستگاه‌ها و تونل‌ها در مترو تهران از جمله این موارد است.

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران