کشف 130 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قوچان


کشف 130 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قوچان

حوادث رکنا : جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از کشف 130 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 13 میلیارد ریال در شهرستان قوچان خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ" ابراهیم قربان زاده" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در انباری در یکی از مناطق شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قوچان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی قوچان پس از بررسی و تائید صحت خبر و هماهنگی با مقام قضائی، به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از این انبار ۱۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ قربان زاده با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه و معرفی آن به مراجع قضائی، بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از همکاری و تعامل سازنده مردم با پلیس تقدیر و تاکید کرد؛ از شهروندان عزیز تقاضا داریم برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید