کرمان موتور در مورد تحویل خودروهای ثبت نامی مشتریان خود اطلاعیه صادر کرد


کرمان موتور در مورد تحویل خودروهای ثبت نامی مشتریان خود اطلاعیه صادر کرد

طبق اعلام شرکت کرمان موتور تحویل خودروهای ثبت نامی مشتریان تا آبان ماه سال جاری انجام خواهد شد. پیش‌تر مدیرعامل کرمان موتور از تعطیلی این شرکت تا آبان ماه به دلیل کمبود قطعات و نقدینگی خبر داده بود. اخیرا سامان فیروزی، مدیرعامل کرمان موتور عنوان کرد اگر از شرکت خودروسازی کرمان موتور حمایت‌های لازم انجام نشود... نوشته کرمان موتور در مورد تحویل...

طبق اعلام شرکت کرمان موتور تحویل خودروهای ثبت نامی مشتریان تا آبان ماه سال جاری انجام خواهد شد. پیش‌تر مدیرعامل کرمان موتور از تعطیلی این شرکت تا آبان ماه به دلیل کمبود قطعات و نقدینگی خبر داده بود.

اخیرا سامان فیروزی، مدیرعامل کرمان موتور عنوان کرد اگر از شرکت خودروسازی کرمان موتور حمایت‌های لازم انجام نشود و به آن نقدینگی نرسد، این شرکت خودروسازی بخش خصوصی تا آبان ماه سال جاری تعطیل خواهد شد. چنین اظهارنظری برای آن دسته از مشتریانی که از این شرکت برای خرید خودرو ثبت نام کرده بودند، نگرانی‌های زیادی را به همراه داشت، از این رو کرمان موتور با اطلاعیه‌ای درصدد رفع نگرانی‌های مشتریان خود برآمد.

اطلاعیه کرمان موتور برای تحویل خودروهای ثبت نامی

شرکت کرمان موتور به توجه به حواشی ایجاد شده با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرد کلیه خودروهای ثبت نامی و تعهدات فعلی مشتریان این شرکت تا آبان ماه تحویل داده خواهد شد. در ادامه متن اصلی این اطلاعیه را مشاهده می‌کنید:

با توجه به اخبار منتشر شده در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در مورد محدودیت تامین قطعه و تعطیلی شرکت کرمان موتور به دلیل کمبود نقدینگی تا پایان آبان ماه، به استحضار مشتریان می‌رساند برای تحویل خودروهای تعهدات فعلی شرکت جای هیچگونه نگرانی نبوده و تمام قطعات و مواد اولیه لازم برای تولید این خودروها تامین و تا آبان ماه تمام تعهدات ثبت نامی تحویل دادت خواهند شد.

مراتب برای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی در فضای مجازی و رسانه‌ای اعلام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس