تعریف ستاره سوئدی از سامان/ قدوس می توانست بهترین خرید برنتفورد باشد


تعریف ستاره سوئدی از سامان/ قدوس می توانست بهترین خرید برنتفورد باشد

باشگاه انگلیسی در تابستان تنها برای سه خرید هزینه 28.5 میلیون پوندی داشت اما در نهایت نتوانست به مهم ترین هدف خود برسد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه برنتفورد برای این که بتواند در فصل جاری چمپیون شیپ توان رقابت با سایر مدعیان را داشته باشد بیش از 11 تغییر در فهرست نفراتش ایجاد کرد که تنها برای خرید سه بازیکن سرشناس مبلغی در حدود 28.5 میلیون پوند انجام داد. برایان ام بومو، ماتیاس ینسن و پونتاس جانسون ملی پوش سوئدی نفراتی بودند که باشگاه برای خرید آنها چنین رقمی پرداخت.


سایت اسپورت ویتنس در گزارشی پیرامون بازار تابستانی برنتفورد مدعی شد سران این باشگاه با وجود موفقیت در بیشتر پرونده های نقل و انتقالاتی در نهایت روی مهم ترین پروژه خود یعنی جذب ستاره دو تابعیتی باشگاه آمیان فرانسه به نتیجه دلخواه نرسیدند، بازیکنی که جانسون سوئدی از او به عنوان مهره ای تعیین کننده یاد کرد و مدعی شد خیلی دوست داشت سامان قدوس را کنار خود ببیند.


جانسون که رابطه نزدیکی با سامان دارد در قبال منتفی شدن این انتقال گفت:« خیلی درگیر این انتقال شده بودم. سعی کردم با صحبت هایی که انجام می دهم سامان را برای قبول این پیشنهاد متقاعد کنم اما او می دانست ممکن است تحت الشعاع حکم غم انگیزی قرار بگیرد به همین خاطر قید قبول این پیشنهاد را زد تا باشگاه برنتفورد با دردسری روبرو نشود».


ستاره ملی پوش سوئدی با افسوس نسبت به حکمی که گریبان ستاره ایرانی را گرفت مدعی شد اگر سامان به جمع زنبورهای برنتفورد می پیوست می توانست بهترین بازیکن این تیم در فصل پیش رو لقب بگیرد اما اتفاقات فصل قبل مانع این اتفاق شد. جانسون در تمجید از قدوس مدعی شد هیچ مدافعی نیست که بتواند هوش بالای این بازیکن در جایگیری و شوتزنی را بخواند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی