پیشنهاد قرارداد جدید یونایتد به پل پوگبا


پیشنهاد قرارداد جدید یونایتد به پل پوگبا

نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید منچستریونایتد با مینو رایولا مدیر برنامه‌های پل پوگبا تماس گرفته و امیدوار است بتواند ستاره فرانسوی را به امضای قراردادی جدید با این باشگاه ترغیب کند.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا که در شروع تابستان جاری به صراحت از تمایل خود برای ترک منچستریونایتد خبر داده بود در نهایت در این تیم ماندگار شد و انتقالش به رئال مادرید که پوگبا علاقه زیادی به آن داشت ممکن نشد. البته در طول تابستان رئال مادرید و یوونتوس هم از تمایل خود برای جذب ستاره فرانسوی پرده برداشته بودند ولی در نهایت به دلیل عدم تمایل یونایتد به واگذاری او، پوگبا نتوانست منچستر را ترک کند.

پیشنهاد قرارداد جدید یونایتد به پل پوگبا

پوگبا در هفته‌های اخیر در هر چهار بازی یونایتد در لیگ برتر فیکس بازی کرده و نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید یونایتد در صدد است او را به ماندگار شدن طولانی مدت در این تیم و امضای یک قرارداد جدید ترغیب کند.

بر اساس این گزارش، اد وودوارد، نایب‌رئیس اجرایی یونایتد با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا تماس گرفته و درباره احتمال امضای قراردادی جدید بین باشگاه و پوگبا مذاکره کرده است. قراردادی که در صورت امضا شدن باعث می‌شود پوگبا بعد از پایان مهلت قرارداد فعلی‌اش در سال 2021 سالهای بیشتری در این باشگاه ماندگار شود.

پیشنهاد قرارداد جدید یونایتد به پل پوگبا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی