معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر آذربایجان‌غربی در جشنواره شهید رجایی


معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر آذربایجان‌غربی در جشنواره شهید رجایی

دستگاه‌های اجرایی برتر آذربایجان‌غربی در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند که در بین برترین‌های شرکت توزیع برق استان و فرمانداری ارومیه قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در جشنواره امسال شهید رجایی، ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، بنیاد شهید، آموزش و پرورش و شرکت توزیع نیروی برق به ترتیب رتبه های نخست گروه عمومی، اجتماعی و قضایی، گروه حمایتی، سلامت و بهداشت، گروه علمی، فرهنگی و آموزشی و گروه شرکتها، بیمه و بانک‌ها را کسب کردند.

معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر آذربایجان‌غربی در جشنواره شهید رجایی تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی

همچنین در این جشنواره رتبه نخست محور ارتقای سلامت اداری، مسوولیت پذیری و پاسخگویی به اداره کل ثبت احوال، رتبه نخست محور استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد به اداره کل تامین اجتماعی و رتبه نخست رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی به شرکت گاز رسید.

ادارات کل ثبت اسناد و املاک و آموزش فنی و حرفه ای نیز در این جشنواره رتبه های اول و دوم محور شاخص های اختصاصی را کسب کردند.

در این جشنواره شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب روستایی نیز در حوزه اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی برگزیده شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

جوایز مربوط به دستگاه های برتر این جشنواره در محور اقدامات برجسته نیز به شهرداری ارومیه و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی رسید.

فرماندار ارومیه برترین فرماندار

فرمانداری ارومیه براساس ارزیابی عملکرد سالیانه فرمانداران در سال ۹۷ رتبه نخست را کسب کرد.

معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر آذربایجان‌غربی در جشنواره شهید رجایی تقدیر از فرماندار ارومیه

در متن تقدیر از فرماندار ارومیه آمده است:

جناب آقای علیرضا ملامحمدی زاده
فرماندار محترم شهرستان ارومیه
سلام علیکم؛
نظام اداری کشور به عنوان بستر هدایت و تنظیم سایر نظام های فرایند توسعه، از نقش خطیر و برجسته ای برخوردار است؛ به نحوی که هرگونه پیشرفت و توسعه جامعه منوط به عملکرد سالم و سازگار این نظام است.
سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری به منظور بهبود مستمر آن در راستای تحقق اهداف توسعه کشور، امری ضروری است که هر ساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی به عنوان اجزای نظام اداری و مبتنی بر شاخص های عمومی منبعث از برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری و شاخص های اختصاصی دستگاهی صورت می گیرد.
در همین راستا براساس ارزیابی عملکرد سالیانه فرمانداران در سال ۹۷ از طرف مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور، فرمانداری ارومیه حائز رتبه نخست گردید.
بدینوسیله از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن فرمانداری که بنا بر احساس مسئولیت و درک ارزش های اسلامی و انسانی نسبت به ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان ارومیه اهتمام ورزیده اند، تقدیر و تشکر به عمل می آید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های عالیه دولت تدبیر و امید، شاهد بهبود مستمر فرایندهای انجام امور و توفیق ارائه خدمت بیشتر به مردم شریف استان آذربایجان غربی باشیم.
محمدمهدی شهریاری
استاندار آذربایجان غربی

46

کد خبر 1297279

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...