اجرای طرح «احسان حسینی» در البرز


اجرای طرح «احسان حسینی» در البرز

گروه اجتماعی- همزمان با ایام محرم طرح احسان حسینی با همکاری هیات‌های مذهبی با هدف جمع‌آوری نذورات مردم نیکوکار برای اطعام نیازمندان به اجرا درآمد.

اجرای طرح «احسان حسینی» در البرز

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی در این استان، اظهارکرد: براساس هماهنگی به‌عمل آمده با سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولان هیات‌های مذهبی به‌ویژه در مناطق محروم البرز، عزاداران علاقه‌مند به مشارکت در امور خیر و احسان می‌توانند در کمک‌رسانی به نیازمندان مشارکت کنند.
وی افزود: ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد امام(ره) البرز در شب‌های عزاداری شهادت حسین‌بن‌علی(ع) در قالب طرح حسان حسینی ضمن ثبت‌نام طرح اکرام ایتام و محسنین، نذورات مردم نیکوکار برای اطعام نیازمندان را جمع‌آوری می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه بیشترین کمک‌های مردم و خیران البرزی به کمیته امداد در قالب صدقات و طرح اکرام ایتام و محسنین انجام می‌شود گفت: بیش از ۳۰ درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود که با اعتماد مردم این سهم در حال افزایش است.
مدیرکل کمیته امداد البرز با تاکید بر اینکه، کمک‌های جمع آوری شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود بیان کرد: کمیته امداد امام(ره) البرز به منظور یاری رساندن به اقشار محروم جامعه و هدایت نیات خیر مردم نوع دوست مراکز نیکوکاری فراگیر، تخصصی و محلی را راه‌اندازی می‌کند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟