نذر خون در مرکز وصال


نذر خون در مرکز وصال

اهدای خون، سنتی حسنه است که در ایام محرم به‌ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا با هدف کمک به نیازمندان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

سازمان انتقال خون تهران امسال برای فرهنگسازی میان مردم و تشویق آنها به شرکت در این کار خیر خداپسندانه، طرح نذر اهدای خون را از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر در پایگاه‌های انتقال خون وصال برگزار می‌کند. «حسین دزفولی» مدیر روابط‌عمومی مرکز انتقال خون استان تهران با اعلام این خبر می‌گوید: «روزهای تاسوعا و عاشورا تعداد زیادی از مردم به‌دلیل نذری که دارند به مراکز انتقال خون به‌ویژه مرکز انتقال خون وصال مراجعه می‌کنند.»

مدیر روابط‌عمومی مرکز انتقال خون استان تهران درباره شرایط شرکت در این نذر می‌گوید: «شرکت در این کار فرهنگی و خداپسندانه محدودیتی ندارد و همه افراد گروه سنی ۱۸ تا ۶۰ سال که وزنشان بالای ۵۰‌کیلوگرم است، می‌توانند در این نذر شرکت کنند.» به گفته دزفولی، پایگاه انتقال خون وصال در منطقه ۶ یکی از مجهزترین پایگاه‌های شهر تهران در پهنه مرکزی است که علاوه بر دریافت خون، سایر فرآورده‌های خونی مانند، پلاسما و پلاکت هم از متقاضیان شرکت در این طرح انسانی برای تأمین نیاز بیماران دریافت می‌شود. پایگاه انتقال خون وصال در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی بالاتر از تقاطع طالقانی قرار دارد.

کد خبر 453920

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق