267 جنگجوی طالب در 24 ساعت گذشته در افغانستان از بین رفتند


وزارت دفاع ملی می گوید که نیرو های دفاعی و امنیتی افغان طی 24 ساعت گذشته 16 عملیات مشترک تهاجمی و تصفیوی را در 12 ولایت افغانستان انجام دادند که درنتیجه این عملیات ها 267 هراس افگن به شمول والی نامنهاد طالبان برای ولایت بدخشان، 5 تن از قوماندانان محلی آنان کشته شده و 93 تن زخمی و 9 تن دستگیر گردیده اند. فراه – در اثر حملات هوائی و...

267 جنگجوی طالب در 24 ساعت گذشته در افغانستان از بین رفتند

وزارت دفاع ملی می گوید که نیرو های دفاعی و امنیتی افغان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ عملیات مشترک تهاجمی و تصفیوی را در ۱۲ ولایت افغانستان انجام دادند که درنتیجه این عملیات ها ۲۶۷ هراس افگن به شمول والی نامنهاد طالبان برای ولایت بدخشان، ۵ تن از قوماندانان محلی آنان کشته شده و ۹۳ تن زخمی و ۹ تن دستگیر گردیده اند.

فراه –

در اثر حملات هوائی و عملیات تصفیوی نیروهای امنیتی افغان در ساحات اطراف مرکز ولایت فراه ۱۱۲ تن دهشت افگنان طالب به شموبل ملا انور و ملا عبیدالله قوماندانان محلی طالبان کشته شده و ۵۸ تن آنها به شمول یک تن از قوماندانان محلی شان زخمی گردیده اند.

بدخشان-

در پی ضربات هوائی و عملیات تصفیوی نیرو های ویژه امنیتی افغان در ولسوالی های وردوج و بهارک ولایت بدخشان ۶۷ تن از دهشت افگنان طالب به شمول قاری فصیح الدین والی نامنهاد طالبان برای ولایت بدخشان و ۳ تن از قوماندان محلی طالبان کشته شده و ۸ تن دیگر آنها زخمی گردیده اند.

هرات –

از اثر ضربه هوائی و عملیات نیرو های کماندو افغان در ولسوالی شیندند .لایت هرات ۲۰ دهشت افگن طالب کشته شده اند.

کندز-

در پی حملات هوایی نیروهای امنیتی افغان در ولسوالی های دشت ارچی، خان آباد و مرکز ولایت کندز۱۸ تن از جنگجویان طالب کشته شده و یک عراده موتر آنها از بین برده شده است.

ارزگان-

در نتیجه ضربات هوائی و عملیات خاص مشترک نیروهای امنیتی افغان در ولسوالی های شهید حساس و خاص ارزگان ولایت ارزگان ۱۸ تن از دهشت افگنان طالب به شمول ۱۵ تروریست خارجی مربوط به شبکه القاعده کشته، ۲ تن دیگر آنها زخمی، یک فرد مشکوک دستگیر، ۳ باب مخفیگاه دشمکن از بین برده شده و مقدار سلاح و مهمات بدست نیروهای امنیتی افغان آمده است.

غزنی –

در اثر حملات هوائی و انداخت متقابل نیروهای امنیتی افغان در ولسوالی قره باغ ولایت غزنی ۹ تن از دهشت افگنان طالب کشته، ۷ تن زخمی، یک عراده موتر، ۲ عراده موتر سایکل سایکل و مقدار سلاح و مهمات توسط نیروهای امنیتی افغان از بین برده شده اند.

بلخ-

از اثر ضربات هوائی و عملیات تصفیوی نیروهای کماندو های افغان در ولسوالی چهاربولک ولایت بلخ ۷ تن از جنگجویان طالب کشته شده و ۱۳ تن دیگر شان زخمی گردیده اند.

زابل –

در نتیجه حملات هوائی نیروهای امنیتی افغان در ولسوالی شاه جوی ولایت زابل ۶ تن از دهشت افگنان طالب کشته، یک عراده موتر و یک عراده موتر سایکل از بین رفته رفته است.

پکتیکا –

از اثر انداخت متقابل نیروهای امنیتی افغان در ولسوالی خوشامند ولایت پکتیکا ۵ تن از جنگجویان گروه طالبان کشته شده و ۴ تن دیگر آنها زخمی گردیده اند.

هلمند –

از اثر ضربه هوائی و عملیات تصفیوی نیروهای امنیتی افغان در ولسوالی های نادعلی، گرشک و ناوه ولایت هلمند ۴ تن از دهشت افگنان طالب کشته، ۸ فرد مشکوک دستگیر، ۴ باب مخفیگاه و ۱۱ موضع دشمن از بین برده شده است.

کندهار-

در نتیجه انداخت متقابل نیروهای امنیتی افغان در ولسوالی ارغنداب ولایت قندهاریک تن از دهشت افگنان طالب کشته شده و ۲ تن دیگر شان زخمی گردیده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی