حملات پهپادی یمنی‌ها به پایگاه ملک خالد سعودی


حملات پهپادی یمنی‌ها به پایگاه ملک خالد سعودی

خبرگزاری آریا- پهپادها به اهداف نظامی در پایگاه ملک خالد در عسیر عربستان با دقت بسیار بالایی حمله کردند.

حملات پهپادی یمنی‌ها به پایگاه ملک خالد سعودی
خبرگزاری آریا- سخنگوی نیروهای مسلح یمن: پهپادها به اهداف نظامی در پایگاه ملک خالد در عسیر عربستان با دقت بسیار بالایی حمله کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن دیروز با پهپادهای قاصف کا- 2 به پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط در عسیر واقع در جنوب عربستان حمله کرد.
سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت پهپادها به اهداف نظامی در پایگاه ملک خالد با دقت بسیار بالایی حمله کردند. عملیات یمنی ها تا زمانی که تجاوز و محاصره یمن ادامه داشته باشد ادامه خواهد داشت.
حمله گسترده دیروز پهپادی به پایگاه هوایی ملک خالد، ادامه رشته عملیات ها علیه این پایگاه بود؛ آخرین این حملات نیز ماه گذشته صورت گرفت که در سه مرحله این پایگاه در کمتر از بیست و چهار ساعت هدف حمله قرار گرفت.

یمنی ها سلاح های راهبردی در اختیار دارند
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد یمنی ها سلاح های راهبردی در اختیار دارند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، علی القحوم در مصاحبه با این شبکه گفت: عملیات ما علیه اهدافی در عربستان، با هدف بازدارندگی و پاسخ دادن به جنایت های سعودیها صورت می گیرد. تا زمانی که تجاوزگر ائتلاف سعودی- آمریکایی علیه یمن ادامه داشته باشد، عملیات ما هم ادامه پیدا خواهد کرد. ما سلاح های راهبردی در اختیار داریم که یمنی ها آن را تولید کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: سید عبدالملک بدرالدین (دبیرکل جنبش انصارالله) به دشمن هشدار داد که به تجاوزگری خود علیه یمن پایان دهد. در غیر این صورت، حملات پهپادی و موشکی به اهداف راهبردی در عمق خاک عربستان و دیگر مناطق ادامه خواهد داشت. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن هر روز فرودگاه ها و اهداف راهبردی، نظامی و اقتصادی در عربستان را هدف قرار می دهند تا این معادله را تثبیت کنند. نظام سعودی به قتل ملت بیگناه یمن ادامه می دهد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ادامه داد: سعودی ها تصور می کردند می توانند ملت یمن را به تسلیم شدن و زانو زدن وادار کنند و اراده آنها را در هم بشکنند. اما شاهد آن هستیم که یمنی ها در پنجمین سال این تجاوزگری، قویتر شده اند. دشمن زبان گفتگو را نمی فهمد. دشمن فقط زبان زور را می فهمد و فقط در این صورت خواهد پذیرفت که به ملت یمن احترام بگذارد. نظام سعودی، قلدرمآب و زورگو و خودخواه است و باید آن را به بازنگری در محاسباتش وادار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟