مصطفوی: هاشمی‌طبا احکام داربی 73 را کم می‌دانست


مصطفوی: هاشمی‌طبا احکام داربی 73 را کم می‌دانست

«آن موقع رئیس کمیته انضباطی همان رئیس فدراسیون بود. ما رأی را به شورای عالی انضباطی بردیم که من، مصطفی‌ هاشمی‌طبا به‌عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی و معاون ایشان سعید فائقی عضوش بودیم. دستخط آقای‌ هاشمی‌طبا هست که نوشته‌اند با این که محرومیت کم است ولی موافقم. چون ابتدا هواداران پرسپولیس به زمین ریختند، آن رأی را دادیم.»

به گزارش ایسنا، روزنامه ایران نوشت: «امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال دوشنبه شب در برنامه «فوتبال برتر» مدعی شد که ۴۰ سال است استقلالی است. در این شرایط مجتبی محرمی، بازیکن سابق پرسپولیس به این موضوع اعتراض کرد که چطور فتحی بعد از داربی معروف ۳۰ دی ۷۳ که نیمه تمام باقی ماند، رای به محرومیت ۳ ساله او و ۲ ساله احمدرضا عابدزاده داد.

داریوش مصطفوی که از آبان ۷۳ تا دی ۷۶ رئیس فدراسیون فوتبال بود، و اکنون رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال است، در این مورد چنین توضیح داد: «آن موقع آقای فتحی یکی از اعضای کمیته انضباطی بود. در آن موقع رئیس کمیته انضباطی همان رئیس فدراسیون بود. ما رأی را به شورای عالی انضباطی بردیم که من، مصطفی‌ هاشمی‌طبا به‌عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی و معاون ایشان سعید فائقی عضوش بودیم. دستخط آقای‌ هاشمی‌طبا هست که نوشته‌اند با این که محرومیت کم است ولی موافقم. چون ابتدا هواداران پرسپولیس به زمین ریختند، آن رأی را دادیم.»

او ادامه داد: «من محرمی و رضا شاهرودی را دوست دارم اما اگر آن شلوغ کاری‌ها نمی‌شد، اتفاقات پس از آن هم نمی‌افتاد و ما مجبور به صدور رأی زودهنگام نمی‌شدیم تا سر و صداها بخوابد. ضمن این که رأی مورد تأیید AFC و فیفا هم قرار گرفت و بازی ۳-۰ به نفع استقلال شد. بنا بر این فتحی بازیکنان را محروم نکرد. البته ما آن موقع نمی‌دانستیم او استقلالی است. من اگر می‌دانستم اصلاً او را به کمیته نمی آوردم. ضمن این که پس از ۷،۸ ماه رأی شکسته شد. هدف تنبیه بود نه انتقام از بازیکنان.»

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش