اطعام 40 هزار زائر مسجد مقدس جمکران در عید غدیر


اطعام 40 هزار زائر مسجد مقدس جمکران در عید غدیر

صدوقی از اطعام 40 هزار نفری زائران در مسجد مقدس جمکران همزمان با عید سعید غدیر خبر داد و گفت: موکب و چایخانه‌های این مکان مقدس نیز در عید غدیر با چای، شیرینی و شربت از 100 هزار زائر پذیرایی کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: «ابراهیم صدوقی» با اشاره به اینکه یکی از اعمال سفارش شده در روز عید غدیر، اطعام است، اظهار کرد: خادمان مسجد مقدس جمکران در روز غدیر بیش از ۴۰ هزار نفر از زائرین را با غذای گرم از جمله ۲۰ هزار پرس برنج و خورشت، ۱۰ هزار پرس گوشت کوبیده و ۱۰ هزار پرس آش اطعام کردند.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: ۷۵ نفر خادم افتخاری در آشپزخانه مسجد مقدس جمکران نسبت به تهیه و بسته بندی غذا در روز غدیر اهتمام داشتند.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۱۵۰۰ فیش غذا در مناطق محروم اطراف این مکان مقدس گفت: ۱۶ هزار فیش غذا نیز در کاروان شادی عید غدیر در مسیر بلوار پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) توزیع شد که در پایان مراسم، مدعوین میهمان سفره پربرکت امام زمان(علیه السلام) در دو شبستان کربلا و امام حسن عسکری(علیه السلام) بودند.

صدوقی از استقرار موکب های مردمی در مسیر پیاده روی خبر داد و گفت: بالغ بر ۵۰ موکب در مسیر اصلی و مسیرهای فرعی مراسم کاروان شاد غدیر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت پذیرایی کردند.

وی افزود: موکب مسجد مقدس جمکران و چایخانه های این مکان مقدس نیز در روز عید غدیر با چای و شیرینی و شربت از ۱۰۰ هزار زائر پذیرایی کردند.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: تمام خادمان این مکان مقدس از مدت ها قبل برای برگزاری باشکوه مراسم غدیر تلاش کردند که امیدواریم مجموع این خدمات موجب رضایت زائران مسجد مقدس جمکران را فراهم کرده باشد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج