جادوی سرکه در دختردار شدن


جادوی سرکه در دختردار شدن

برای دختردار شدن سرکه سفید بهتر است یا رنگی؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: میشه توضیح بدین که چطوری باید از سرکه سفید برای دختردار شدن استفاده کرد؟ باید با آب مخلوط بشه یا به تنهایی؟ به چه مقدار؟

پاسخ دکتر الهام هاشمیان نائینی، جراح و متخصص زنان و زایمان:
راهکارهایی که برای انتخاب جنسیت جنین توصیه و پیشنهاد می کنند ۱۰۰ درصد نیستند. به عبارت دیگر بهترین این روش ها معمولا بین ۸۰ تا ۹۰ درصد کارایی دارند و حداقل باید بیست درصد احتمال خطا را موقع استفاده از روش های تعیین جنسیت جنین در نظر بگیرند. به عبارت دیگر هیچ روش تضمین شده ای برای تعیین جنسیت جنین با استفاده از روش های خانگی و رژیم غذایی و... وجود ندارد. حتی آنهایی که خیلی تبلیغ می کنند هیچ وقت نمی توانند تضمین کنند که جنسیت جنین به طور صد در صد همانی می شود که والدین می خواهند.
با این همه برای دختر شدن می توانیم بعضی از روش ها را امتحان کنیم. اول اینکه اگر خانمی پریودهای منظم دارد با فاصله زیاد از تخمک گذاری مقاربت کنند. دوم اینکه می توانید محیط واژن را اسیدی کنید یعنی قبل از مقاربت محلول آب و سرکه را به میزان نصف نصف آماده کرده و آن را با سرنگ ۵ سی سی بدون سوزن به داخل واژن بریزید.
نوع سرکه مهم نیست که سفید یا رنگی باشد. باید ۵-۴ بار این محلول را با سرنگ بدون سوزن بکشید و به داخل واژن بریزید. محیط اسیدی واژن احتمال پسر شدن را از بین می برد. سوم اینکه ۳-۲ ماه قبل از بارداری از لبنیات به میزان زیادی استفاده کنید و ترشی هم زیاد بخورید. این روش ها می توانند شانس دختر بودن را بالا ببرند اما ۱۰۰ درصد نیستند.

مهم‌ترین مطالب در این‌باره:
تمام مردان دنیا دختر دوست دارند و اگر صاحب فرزند دختر شوند همه چیزهای عالم را برای فرزندشان میخواهند. داشتن دختر نعمت بزرگیست که هر خانواده ای نمیتواند آن را تصاحب کند.
علم پیشرفت شگرفی در زمینه مامایی داشته است، اگر دوست دارید فرزندتان دختر به دنیا بیاید، در ادامه توصیه های ما را جدی بگیرید حتما به کارتان می آید.

زمان تخمک گذاری خود را مشخص کنید
تنها راه برای اینکه از زمان تخمک گذاری خود مطمئن شوید این است که زمان های تخم گذاری تان را ثبت و یادداشت کنید.
بسیاری از پزشکان و بیشتر خانم ها، زمان باروری تخمک را به صورت یک چرخه ۲۸ روزه در نظر می گیرند که در تخمک گذاری در روز چهاردهم انجا می شود. به راحتی می توان گفت که این موضوع برای بسیاری از خانم ها درست نیست و فقط برای درصد خیلی کمی از خانم ها صدق می کند.
چرخه باروری بیشتر خانم ها از ۲۱ تا ۳۵ روز متغیر است و زمان تخمک گذاری نیز متفاوت است. بهترین روش برای تعیین زمان تخمک گذاری این است که چرخه خودتان را ثبت و یادداشت کنید.
روش های زیادی برای ثبت زمان باروری تان وجود دارد اما بهترین و کاملترین روش این است که روزانه دمای پایین تنه خود، غلظت مایع داخل واژن و میزان حساسیت آن منطقه را اندازه بگیرید.

نزدیک زمان تخمک گذاری یا بعد از آن زمان رابطه جنسی نداشته باشید
سعی کنید که در روز چهارم، سوم یا دوم پیش از تخمک گذاری رابطه جنسی داشته باشید. نباید نزدیک به روز تخمک گذاری یا کمی بعد از تخمک گذاری مقاربت داشته باشید.
دلیل این موضوع این است که مدارکی وجود دارد که نشان می دهد که اسپرم های مولد مرد کوچک و ضعیف هستند و اگر محیط آماده باشد، به سرعت به تخمک می رسند و آن را بارور می کنند.
این در حالی است که اسرم مولد زن قوی تر اما آهسته تر است. اگر چند روز قبل از تخمک گذاری مقاربت داشته باشید، احتمال اینکه اسپرم مرد پیش از رسیدن به تخمک بمیرد، بیشتر است و در عوض اسپرم زن که مقاوم تر است، پیروز می شود و باروری را انجام می دهد.
همچنین باید ۳ یا چهار روز بعد از تخمک گذاری صبر کنید و سپس رابطه جنسی داشته باشید، چراکه نمی خواهید اسپرم های مرد را وارد محیط رحم کنید.

جادوی سرکه در دختردار شدن
سبزیجات برای دختردار شدن
مدارکی وجود دارد که نشان می دهد رژیم های اسیدی برخلاف رژیم های قلیایی برای دختردار شدن بسیار مناسب تر است.
اسپرم مرد در محیط های اسیدی در بارور کردن تخمک پیروز نمی شود بنابراین خوردن غذاهایی که سرشار از کلسیم، منیزیم یا غذاهایی مانند پرتقال ، لبنیات ، سبزیجات مانند اسفناج و بروکلی ، بلغور ، انواع دانه های خوراکی ، آجیل ها، ماست ، پنیر ، بادام ، انواع تت ها مانند توت فرنگی، تمشک و قره قاط و دوری از الکل و مصرف مقدار بسیار کم نمک و کافئین بدن شما را آماده تر می کند و برای اسپرم مرد محیطی نامناسب تر خواهد بود.
این رژیم در دانشگاه ماستریکت هلند آزمایش شد و در ۸۰ درصد مواقع نتیجه موفقیت آمیز داشت.
از خوردن غذاهای پرنمک مانند ماهی کولی ، زیتون ، گوشت نمک سود و دیگر گوشت های فرآوری شده و غذاهای حاوی کربوهیدرات مانند نان و کلوچه ها خودداری کنید.

رابطه جنسی عمیق نداشته باشید
پوزیشنی که در هنگام مقاربت انتخاب می کنید تاثیر مستقیمی در جنسیت فرزند شما دارد.
به این معنی است که از آن جایی که اسپرم مرد سریع و ضضعیف است، بهترین پوزیشن برای تعیین جنسیت نوزاد دختر، وضعیتی در رابطه جنسی است که در آن اسپرم مرد دیرتر به تخمک برسد و در زمانی که این مسافت را طی می کند این اسپرم بمیرد.
رو در رو، قاشقی و خانم در بالا از جمله این پوزیشن ها هستند. وضعیت رو در رو اسپرم را در معرض هانه واژن قرار می دهد که محیطی بسیار اسیدی است و مسافتی طولانی را برای رسیدن به رحم مهیا می کند. در این وضعیت اسپرم مولد زن که آهسته تر و قوی تر است در این مسابقه با اسپرم مرد پیروز می شود.
در هر دو وضعیت قاشقی و خانم در بالا، اسپرم ها مجبور هستند که برخلاف نیروی گرانش حرکت کنند. به طور کلی هر پوزیشنی که در آن مقاربت عمیق انجام نمی شود، احتمال تعیین جنسیت نوزاد دختر را بیشتر می کند.

با ارگاسم خداحافظی کنید
متاسفانه اینطور گفته می شود که ترکیباتی که در دیواره رحم و ورودی رحم تولید می شود، اسپرم را به سمت رحم و تخمک ها هدایت می کند و نهایتا باعث می شود که احتمال تعیین جنسیت فرزند پسر بیشتر شود.
برای دختردار شدن بهتر است که خانم ها به ارگاسم نرسند تا کمک بیشتری برای اسپرم های مرد فراهم نشود.

شوهر خود را پیش از رابطه جنسی گرم کنید
مدارکی موجود است که می گوید گرما تاثیر منفی روی اسپرم های مولد مرد دارد. پس شوهرتان را پیش از رابطه جنسی به یک حمام آب گرم بفرستید تا شانس دخترها برای پیروزی با اسپرم های مرد بیشتر شود.

شوهرتان شورت کوتاه (همان شورت هفتی) بپوشد
اگر شوهرتان شورت کوتاه نمی پوشد از او بخواهید که از این نوع شورت ها استفاده کند. هرچه قدر آلت تناسلی مرد به بدن او نزدیک تر باشد، آن منطقه گرم تر می شود و شانس اسپرم ها بیشتر می شود.

شکلات زیاد بخورید
بعضی خانم ها و خرافات بر این باورند که خوردن غذاهای شیرین بدن شما را برای دختردار شدن آماده تر می کند.

وضعیت ماه و فصل ها را بررسی کنید
یک تئوری وجود دارد که می گوید انتخاب جنسیت نوزاد از وضعیت ماه و یون های مثبت و منفی موجود در هوا تاثیر می پذیرد.
عقدیده دارند که دختردار شدن در وضعیت ماه جدید و در فصول بهار و زمستان امکان پذیرتر است به این دلیل که تعیین جنسیت نوزاد دختر در یون های منفی بهتر انجام می شود.
معمولا امید بر این است که دختردار شدن در وضعیت ماه جدید (وضعیتی که در آن ماه جدید است تا روز قبل از ماه کامل) و فصل بهار و تابستان محتمل تر است.

برنامه غذایی حاوی کلسیم و منیزیم
این برنامه غذایی بر اساس مصرف چهار نوع املاح معدنی سدیم ، پتاسیم ، کلسیم و منیزیم می باشد به طوری که برای دختردار شدن، زن باید تا آنجا که می تواند از مواد غذایی حاوی کلسیم و منیزیم استفاده کند.
و برای پسردار شدن مصرف مقدار زیادی سدیم و پتاسیم توصیه می شود.
در مواردی مانند وجود اختلالات عصبی، بالا بودن کلسیم خون و نارسائی کلیوی مصرف این رژیم ممنوع است.
عوامل محیطی همچون تغذیه مادر، میزان سلامت روحی و روانی او، زمان مقاربت، میزان PH بدن مادر، عوامل اجتماعی و... همه و همه می‌توانند در پسر یا دختردارشدن زن تاثیر بگذارند.
از طرف دیگر عواملی همچون بارداری پس از 30 سالگی، زندگی در آب و هوای گرم، نژاد سیاه، زیاد بودن تفاوت سنی بین زن و مرد، افسردگی و استرس در خانم‌ها، بالا بودن میزان آلودگی هوا و نیز استعمال سیگار، احتمال تولد فرزند دختر را به مراتب بیشتر می‌کند.
نظریه‌های علمی می‌گوید به لحاظ تکاملی مزیت داشتن دختر این است که در دوران‌های سخت، دخترها ژن پدر و مادر را بهتر منتقل می‌کنند.
از طرف دیگر، گفته می‌شود بدن انسان از تغییرات فیزیولوژیکی و مزاجی بیرون بسیار تاثیر می‌گیرد و به همین دلیل تولد پسران در دوره‌های پس از جنگ و هنگام صلح، افزایش می‌یابد.

جادوی سرکه در دختردار شدن
برای دختر دار شدن چه باید بخوریم؟
به طور کلی میزان PH یعنی همان اسیدی یا قلیایی بودن محیط رحم، تأثیر بسزایی در پسر یا دختر شدن جنین دارد.
روش تغذیه‌ای و اهمیت آن را در تعیین جنسیت جنین نمی‌توان نادیده گرفت ولی به خاطر داشته باشید استفاده از این راهکار فقط باید تحت نظر پزشک اعمال شود چرا که این نوع رژیم‌های خاص بدون نظر پزشک می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد.
در واقع تأثیری که مواد غذایی مختلف روی میزان PH رحم می‌گذارند، می‌تواند شرایط را طوری فراهم آورد که جنین دختر یا پسر شود.
تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است در موقعیتی که مقدار PH داخل رحم کاهش یابد جنین پسر و هر گاه این میزان افزایش یابد، جنین دختر می‌شود.
شیر (دست کم 770 میلی لیتر در روز)، 125 گرم گوشت یا ماهی در روز، تخم مرغ، خامه تازه، ماست، پنیر بدون نمک ، آرد و نان سوخاری بدون نمک و نان شیرینی بدون نمک ، برنج، ماکارونی، گندم پرک شده، آرد ذرت و گندم، سیب زمینی، هویج ، لوبیا سبز، شلغم، پیاز، تره فرنگی، نخود، خیار، تربچه، فلفل سبز، شاهی، کرفس ، گوجه فرنگی پخته، بادمجان، سبزی های سبز سالادی، گردو، فندق، بادام و بادام زمینی بدون نمک، گردو، سیب، گلابی، تمشک و توت فرنگی تازه، یخزده یا کمپوتی، کمپوت آناناس،آلو و هلو (همگی بدون شربت)، مقدار محدودی مربا، شکر، عسل، روغن های گیاهی، فلفل، ادویه، چاشنی های خانگی بدون نمک( نوع کنسروی این چاشنی ها انباشته از نمک است) .

غذاهای ممنوع برای دخترزایی
مصرف نمک و چاشنی های نمکی هم در آشپزی و هم سر سفره، قهوه، چای، شکلات، آبمیوه تازه یا کنسروی، نوشابه های گازدار، انواع گوشت های کنسروی، انواع ماهی های نمک سود شده، دودی یا کنسروی، صدف های خوراکی، خاویار، میگو، انواع پنیرهای شور، زیتون، نان سفید، نان شیرینی و بیسکویت های نمک دار، ذرت ، چیپس، جعفری، اسفناج، کلم پیچ، گل کلم، انواع قارچ، کدوی سبز، چغندر، آووکادو، رازیانه، گوجه فرنگی خام، دانه سویا، نخود و لوبیا و عدس، میوه های خشک، از گروه میوه ها زردآلو، موز، گیلاس، نارنگی، خربزه و خرما، شکلات و شیرینی،جوش شیرین، انواع چاشنی های آماده، انواع سبزی های کنسروی، گوشت و ماهی بیش از حد مجاز، کره یا روغن های نمک دار، غذاهای آماده، یخزده یا کنسروی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان