لوکا دی مونتزمولو: فتل راننده شماره دو نیست


فرمول یک ایران – با توجه به اتفاقی که در گرندپری بلژیک رخ داد، به نظر می رسید که سباستین فتل راننده اول تیم اسکودریا فراری تبدیل به راننده دوم تیم شده است، اما مدیر پیشین فراری”لوکا دی مونتزمولو” معتقد است که او هنوز راننده شماره یک است و فوق العاده فوق العاده در مسابقه دادن خوب است. دی مونتزملو در مورد برد بلژیک و اولین برد تیم فراری اینگونه...

فرمول یک ایران – با توجه به اتفاقی که در گرندپری بلژیک رخ داد، به نظر می رسید که سباستین فتل راننده اول تیم اسکودریا فراری تبدیل به راننده دوم تیم شده است، اما مدیر پیشین فراری”لوکا دی مونتزمولو” معتقد است که او هنوز راننده شماره یک است و فوق العاده فوق العاده در مسابقه دادن خوب است.

دی مونتزملو در مورد برد بلژیک و اولین برد تیم فراری اینگونه صحبت کرده است:

وجود سباستین برای برد ضروری بود، بدون حضور سباستین؛ برد لکلرک خیلی خیلی سخت می شد، چونکه سباستین می توانست چند دور همیلتون را پشت سر خود نگه دارد. برای من سباستین هنوز خیلی خیلی خوب است. باور دارم که ترکیب رانندگان ما فوق العاده است. شما در زندگی عادی خودتان نیز گاهی درگیر اوقات سختی می شوید. اما مطمئنم که او تمام ویژگی های لازم برای بازگشت به اوج خودش را دارد. امیدوارم که خیلی زود این اتفاق بیفتد.

دی مونتزملو در این مورد که فتل فقط با 8 امتیاز جلوتر از لکلرک است و آیا تبدیل به راننده شماره دوم شده است اینگونه صحبت کرده است:

فتل راننده شماره دو نیست. فتل راننده شماره یک است و چارلز در حال فراگیری از او باری تبدیل شدن به راننده شماره یک، این بسیار خوب است که ما در تیم دو راننده شماره یک داشته باشیم.

لوکا دی مونتزمولو: فتل راننده شماره دو نیستلوکا دی مونتزمولو: فتل راننده شماره دو نیست چارلز لکلرک، سباستین فتل و لوئیس همیلتون – بلژیک 2019

سباستین فتل نیز در مورد عملکرد خود در بلژیک بیان کرد:

من سرعت کافی را نداشتم. من با ماشین حس راحتی نداشتم. تایرهایم با سرعت زیادی فرسایش یافتند. من برای به دست آوردن چسبندگی(گریپ) با چالش های زیادی روبرو بودم تا در نهایت بتوانم خوب تایرهایم را مدیریت کنم، چون خودرویم بیش از اندازه ناپایدار و لغزان بود. در کل یک مسابقه سخت برای من بود. با توجه به این مسئله هم من مجبور شدم که زودتر به پیت بیایم و از آنجا مشخص شد که نمی شود این نتیجه را تا آخر مسابقه حفظ کرد. احساس می کنم که من بیشتر از (چارلز) لغزش و ناپایداری داشتم اما نمی دانم چرا.

لوکا دی مونتزمولو: فتل راننده شماره دو نیستلوکا دی مونتزمولو: فتل راننده شماره دو نیست چارلز لکلرک و سباستین فتل – بلژیک 2019

فتل همینطور در ادامه بیان کرد:

خودروی ما آنطوری که می خواهیم نیست. ما خودرویی نداریم که بتوانیم با آن همه مسابقه را ببریم و فعلا برنامه ما این است که روی این موضوع کار کنیم. برای همین فکر می کنم که من و چارلز باید باهم در یک جهت کار کنیم به این دلیل که من باور دارم روزی به خودرویی دست پیدا می کنیم که می توانیم با آن برای قهرمانی جهان بجنگیم. از دید تیم نیز مهمترین مسئله این است که ما دو نفر باهم هماهنگ باشیم نه اینکه روبروی هم باشیم در غیر اینصورت هرگونه عملکردی غیر از این یک اتلاف انرژیست. مرسدس ها در موقعیتی قرار دارند که می توانند هر مسابقه ای را در تقویم پیروز شوند. حتی شرایط در مونزا هم تماما به نفع ما نخواهد بود. علامت هایی وجود دارد که به آن آگاه هستیم که می تواند ما را در موقعیت خوبی قرار دهد اما ما باید خوش بین و واقع بین باشیم. متغیرهای زیادی وجود دارند که در طول یک مسابقه رخ می دهند و می توانند تاثیرات متفاوتی را ایجاد کنند. تک دور یک مسئله است اما در روز یکشنبه تعداد دور های بیشتری وجود دارد و همینطور متغیرهای بیشتر، پیش بینی این مسئله سخت است اما ما قطعا تلاش می کنیم که یک نتیجه ای را بیشتر از آن چیزی که انتظارش را می رود بدست بیاوریم. ما آماده ایم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام