قبور 166 شهید در الیگودرز نیازمند بازسازی است


قبور 166 شهید در الیگودرز نیازمند بازسازی است

گروه اجتماعی ـ رئیس بنیاد شهید الیگودرز گفت: در حال حاضر قبور مطهر 166 شهید در الیگودرز نیاز به بازسازی دارند که 115 قبر در شهر و مابقی در روستاها است و برای بازسازی آن‌ها شش میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

قبور 166 شهید در الیگودرز نیازمند بازسازی استبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت شهرستان الیگودرز پنج‌شنبه، چهاردهم شهریور با حضور حمید کشکولی، فرماندار الیگودرز، محمد برامکی، فرمانده ناحیه سپاه الیگودرزو مهین عابدینی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان الیگودرز برگزار شد.
در این جلسه که با محوریت بازسازی قبور شهدای شهرستان الیگودرز برگزار شد، مهین عابدینی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان الیگودرز، گفت: در حال حاضر قبور مطهر ۱۶۶ شهید در سطح شهرستان نیاز به بازسازی دارند که ۱۱۵ قبر در شهر و مابقی در روستاها است که برای بازسازی آن‌ها نیز به شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.
حمید کشکولی، فرماندار الیگودرز نیز در این جلسه، با بیان این‌که شهدا باعث عزت و افتخار ملت ایران در جهان شده‌اند، اظهارکرد: کار بازسازی گلزارهای شهدا به‌ویژه گلزار مرکزی شهرستان، با جدیت انجام خواهد شد.
وی با ذکر این مطلب که اگر شهدا نبودند شاید ما الان پشت این میزها نبودیم، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در زمینه باز سازی قبور شهدا اهتمام جدی داشته باشند.
محمد برامکی، فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز نیز در این جلسه گفت: امروز همه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئول هستیم.
وی افزود: به یمن خون شهدا انقلاب مابه همه‌ی نقاط جهان صادر شده است و انقلاب اسلامی در تحولات جهان از جایگاه بسیار والایی برخورد شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سنگینی بار «ترومای جنگ» بر شانه‌های کوچک کودکان