اولین شب جمعه مُحرم به یاد مرحوم مهدی شادمانی باشیم


اولین شب جمعه مُحرم به یاد مرحوم مهدی شادمانی باشیم

تهران-ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از حضور امروز خود در منزل زنده یاد مهدی شادمانی، در حساب کاربری شخصی خود توصیه کرد: همزمان با نخستین شب جمعه ماه محرم(امشب) به یاد آن سفر کرده به دیار باقی باشیم.

سید عباس صالحی روز پنجشنبه با حضور در منزل زنده یاد مهدی شادمانی ضمن ابراز همدردی با اعضای خانواده وی، با قرائت فاتحه و گرامیداشت یاد و خاطر آن سفر کرده به دیارباقی، مجددا این ضایعه فقدان را به خانواده او تسلیت گفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از این دیدار در توئیت شخصی خود نوشت: یک ماه قبل به مناسبت روز خبرنگار به دیدار شادمانی رفتم. امروز باز دیگر بی او در میان خانواده اش بودم. همسر و فرزندان و خانواده خودش و همسرش.

صالحی می افزاید: چقدر بوی و حس نفس اش در جمع خانوادگی اش دیده می شد.

به گفته وی مهدی عمرش را تلف نکرد. هرجا رفت، عطرش هم هست. در اولین شب جمعه ماه محرم به یادش باشیم.

اولین شب جمعه مُحرم به یاد مرحوم مهدی شادمانی باشیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشتر نیز در پی درگذشت زنده یاد مهدی شادمانی خبرنگار پیشکسوت ورزشی،‌ نوشت: طعم زندگی در آشنایی با آدم‌های آسمانی است با « شادمانی» حسن زندگی می یافتیم.

صالحی نوشت: خانواده شکیبای شادمانی؛ درد و دریغ مان را پذیرا باشید. با شادمانی حِسِ زندگی می یافتیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در آستانه فرارسیدن ۱۷ مردادماه ۹۸ سالروز گرامیداشت روز خبرنگار نیز که به ملاقات زنده یاد شادمانی در بیمارستان رفته بود نوشت: از دلنوشته های او حس زندگی می‌گرفتم. دیدار حضوری طعم دیگری داشت. سرشار از سپاس و امید در نگاه و کلام. رنجوری شادمانه او حجت زیست موحدانه است. در روزگار ناشکیبایی چقدر به شادمانی نیازمندیم.

مهدی شادمانی، روزنامه‌نگاری قدیمی است که سال‌ها در عرصه ورزش فعالیت کرده اما ۲ سال بود که به بیماری سرطان سارکوم مبتلا شده و با این بیماری دست و پنجه نرم می کرد تا اینکه صبح امروز دارفانی را وداع گفت.

این روزنامه‌نگار سابقه همکاری با رسانه‌هایی همچون همشهری جوان، عصر ایران و برنامه ۹۰ را داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما