پیدا شدن موجود عجیب الخلقه در آلاسکا! + فیلم


پیدا شدن یک موجود عجیب الخلقه در آب‌های آلاسکای آمریکا خبرساز شد.

پیدا شدن موجود عجیب الخلقه در آلاسکا! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پیدا شدن موجودی عجیب الخلقه را در آب‌های ساحلی آلاسکا در آمریکا نشان می‌دهد. یک ماهیگیر محلی هنگامی که در ساحل مشغول ماهیگیری بود این جانور را پیدا کرد. در این ویدئو در حالی که این جانور نارنجی رنگ شاخک‌های بند و مجعد خود را بصورت ریتمیک حرکت می‌دهد، دیده می‌شود. این موجود در آب‌های ساحلی جزیره شاهزاده ولز واقع در آلاسکا پیدا شد.

بنا به گفته این ماهیگیر پس از آنکه او این موجود را برگرداند رگ‌های خونی در زیر آن دیده می‌شد. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی موجب بهت و حیرت کاربران شد. این ویدئو پس از انتشار در یکی از شبکه‌های اجتماعی توجه بیش از ۱.۲ میلیون بیننده را به خود جلب کرد. در حالی که بسیاری از کاربران این جانور را یک جانور بیگانه و فرازمینی توصیف کردند برخی دیگر نیز آن را تنها یک مرجان زنده دانستند.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " این جانور را به آب برگردانید. این موجود نباید در خارج از آب نگهداری شود، چون قادر به نفس کشیدن نیست. "

انتهای پیام/

موجود عجیبی که موجب حیرت ماهیگیر شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک