چرا آمریکایی‌ها به تیفانی ترامپ حسودی می‌کنند؟


چرا آمریکایی‌ها به تیفانی ترامپ حسودی می‌کنند؟

نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد تیفانی ترامپ در صدر جدول رشک برانگیزترین زنان در آمریکا قرار گرفته است، جایی بسیار بالاتر از بیانسه، تیلور سوییفت و مکنزی بیزوس که ارزش ثروت خالص او به 35 میلیارد دلار می‌رسد.

فرارو- نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد میلیون‌ها آمریکایی به تیفانی ترامپ حسودی می‌کنند چرا که او هرگز از پدرش حرف شنوی ندارد!

به گزارش فرارو به نقل از نیویورکر، بر اساس نظرسنجی "موسسه تحقیقاتی نظرسنجی دانشگاه مینسوتا"، بی توجهی تیفانی به حرف‌های پدرش او را به رشک برانگیز‌ترین زن در آمریکا تبدیل کرده است.

اگرچه ترامپ هفته گذشته در اقدامی غیرطبیعی تلاش کرد در گفتگو با خبرنگاران کلمه "تیفانی" را به کار نبرد، حذف نام تیفانی تنها باعث شد به آمریکایی‌ها یادآوری شود تیفانی چقدر خوش شانس بوده که از رادار پدرش خارج شده است!
چرا آمریکایی‌ها به تیفانی ترامپ حسودی می‌کنند؟
تیفانی ترامپ

دیویس لاگسدون که بر این نظرسنجی نظارت کرده است می‌گوید «در تمام سال‌هایی که نظرسنجی می‌کنیم این یک بسیار غیرمعمول است که ببینیم یک نفر تا این حد مورد رشک قرار گیرد.»

لاگسدون می‌گوید مردم تقریبا در تمام گروه‌های جمعیتی با این جمله "کاملا موافق" بودند که «خدایا کاش من تیفانی ترامپ بودم.»

نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد تیفانی ترامپ در صدر جدول رشک برانگیزترین زنان در آمریکا قرار گرفته است، جایی بسیار بالاتر از بیانسه، تیلور سوییفت و مکنزی بیزوس که ارزش ثروت خالص او به ۳۵ میلیارد دلار می‌رسد.
بیشتر بخوانید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403