لپتاپ های گیمینگ ایسوس به نمایشگر 300 هرتزی مجهز می شوند


رسانه کلیک – بر اساس اخبار منتشر شده، از سال آینده در لپتاپ های گیمینگ ایسوس شاهد صفحه نمایش 300 هرتزی به جای 240 هرتزی خواهیم بود. کمپانی بزرگ ایسوس قصد دارد تا در لپتاپ های گیمینگ جدید خود، پا را فراتر بگذارد و سراغ صفحه نمایش 300 هرتزی برود. این کمپانی می خواهد با […] نوشته لپتاپ های گیمینگ ایسوس به نمایشگر 300 هرتزی مجهز می شوند اولین بار در...

رسانه کلیک – بر اساس اخبار منتشر شده، از سال آینده در لپتاپ های گیمینگ ایسوس شاهد صفحه نمایش 300 هرتزی به جای 240 هرتزی خواهیم بود.

کمپانی بزرگ ایسوس قصد دارد تا در لپتاپ های گیمینگ جدید خود، پا را فراتر بگذارد و سراغ صفحه نمایش 300 هرتزی برود. این کمپانی می خواهد با معرفی لپتاپ های گیمینگ با صفحه نمایش 300 هرتزی، به سراغ گیمرهای حرفه ای برود و آن ها را به یک چالش و یک تجربه جدید از رقابت با سایر گیمرها در یک صفحه نمایش با سرعت بیشتر دعوت کند. به گفته کمپانی ایسوس، این پنل ها در رقابت با سایر رقبا بهتر عمل کرده و وقفه در نمایش را کاهش می دهند.

لپتاپ های گیمینگ ایسوس به نمایشگر 300 هرتزی مجهز می شوند

لپتاپ های گیمینگ ایسوس به نمایشگر 300 هرتزی مجهز می شوند

اولین سیستم مجهز به صفحه نمایش 300 هرتزی، ROG Zephyrus S GX701 نام دارد. جای تعجبی ندارد که این سیستم از سخت افزاری قدرتمند و رده بالا همچون پردازنده گرافیکی GeForce RTX 2080 استفاده می کند. گفته می شود که مدل های 300 هرتزی در ماه اکتبر وارد بازار می شوند. نمونه های اولیه مجهز به صفحه نمایش 300 هرتزی همچون نسخه 15 اینچی GX502 و همچنین نسخه های 15 و 17 اینچی Strix SCAR III در رویداد ایفا 2019 به نمایش گذاشته خواهند شد.

البته درک تفاوت میان این صفحه نمایش ها با مدل های قبلی به شرایط شما نیز بستگی دارد. مشاهده کارایی چنین صفحه نمایش هایی با سرعت بالا بستگی به بازی هایی دارد که از حداکثر عملکرد خود در نرخ فریم بسیار بالا استفاده می کنند و عوامل زیادی برای اجرای روان آن ها دخیل است. در حال حاضر بازی های کمی دارای پتانسیل اجرا روی صفحه نمایش 300 هرتز هستند. حال با رورود این پنل ها، در آینده شاهد پیشرفت بازی ها در این زمینه نیز خواهیم بود.

Source: engadget

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر