ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج ارزش‌ها


ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج ارزش‌ها

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه خرم‌آباد به استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج ارزش‌ها تأکید کرد و گفت: امروز مهمات دشمن برای مبارزه با ما تغییر کرده است و به‌جای ابزارالات جنگی، از مواد مخدر و مواد توهم‌زا استفاده می‌کنند.

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج ارزش‌هابه گزارش ایکنا از لرستان، ماشاءالله بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، در یادواره شهدای محله ناصر خسرو خرم‌آباد که چهارشنبه، سیزدهم شهریور در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناصرخسرو خرم‌آباد برگزار شد، گفت: امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است و اگر شهدا نبودند امروز جمهوری اسلامی این اقتدار و عظمت را نداشت.
وی با بیان این‌که شهدا بالاترین سرمایه انسانی را که جان‌شان بود در راه دفاع از اسلام و میهن تقدیم کردند، افزود: در دانشگاه‌ها، افراد با تحصیلات و رشته‌های متفاوت فارغ‌التحصیل می‌شوند و پایان‌نامه‌هایشان را رئیس دانشگاه امضا می‌زند اما شهدا اعلی‌ترین فارغ‌التحصیلانی هستند که پایان‌نامه‌شان را خالق هستی امضا می‌زند.
بازگیر با بیان این‌که شهدا به دنیا ثابت کردند که عده‌ای جوان با تفکر اسلامی می‌توانند دولت‌ها را اداره کنند و قسمتی از جهان را مدیریت کنند، اضافه کرد: جبهه مقاومت در کشورهایی مانند یمن، سوریه، عراق و لبنان از شهدای ما الگو گرفتند، اگر هشت سال دفاع مقدس ما نبود امروز استکبار این‌چنین شکست نمی‌خورد.
وی شهدا را گنجینه‌های شفاعت دانست و تصریح کرد: شهدا امامزادگان ما، از جنس عاشورا، تربیت‌شدگان مکتب عاشورا و سند وفاداری ما هستند که با خدا معامله کردند و همان‌گونه که فرهنگ عاشورا هر سال با شروع محرم تازه می‌شود، یاد شهدا هم همیشه برای ما تازگی دارد.
خیابان‌ها و اماکن عمومی مزین به نام شهدا شوند
بازگیر با اشاره به تأثیرگذاری تبلیغات محیطی در جامعه، خاطرنشان کرد: خیابان‌ها و اماکن عمومی ما باید مزین به نام شهدا شوند و 26 دستگاه دولتی که بحث تبلیغات را برعهده دارند باید در زمینه حفظ نام و یاد شهدا تلاش کنند.
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود به استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج ارزش‌ها تأکید کرد و گفت: امروز مهمات دشمن برای مبارزه با ما تغییر کرده است و به‌جای ابزارالات جنگی، از مواد مخدر و مواد توهم‌زا استفاده می‌کنند.
وی افزود: از نظر ظاهری استکبار فرهنگ غرب را وارد کشور ما کرده است ولی در باطن جوانان ما عاشورایی هستند و هر جا که لازم باشد پای کار هستند و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
بازگیر با اشاره به توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران، گفت: اگر دیروز یک گردان انبیاء در خرم‌آباد بود؛ امروز سپاه خرم‌آباد 12 گردان آموزش دیده دارد و اگر دیروز یک لایه دفاعی داشتیم امروز سه لایه دفاعی داریم و قدرتمندتر از گذشته پای کار هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا