انتقاد تند رئیس باشگاه اوسترسوند از ستاره ایرانی/ رفتار قدوس با اسپانیایی ها ساده لوحانه بود


انتقاد تند رئیس باشگاه اوسترسوند از ستاره ایرانی/ رفتار قدوس با اسپانیایی ها ساده لوحانه بود

رئیس سابق باشگاه اوسترسوند این روزها به خاطر ماجرایی که گریبانگیر ستاره ایرانی پیشین همین طور باشگاه سوئدی شده است حسابی زیر تیغ انتقادات قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، دانیل کیندبرگ رئیس سابق اوسترسوند تنها کسی بود که وقتی سامان قدوس به اوئسکا اسپانیا پیوست مانع نهایی شدن این قرارداد شد چون در حال فروش 3.4 میلیون یورویی مهاجم ایرانی به باشگاه فرانسوی آمیان بود. با گذشت یک سال از این انتقال و شکایتی که سران اوئسکا از سامان و اوسترسوند انجام دادند در نهایت رای فیفا چهار ماه محرومیت برای قدوس و 4 میلیون دلار جریمه برای اوسترسوند در پی داشت تا کیندبرگ با انتقادات تندی در این راه روبرو شود.


در واکنش به این هجمه ها رئیس سابق اوسترسوند همه کاسه کوزه ها را سر ستاره ایرانی شکست و مدعی شد چون این بازیکن مشاوران خوبی نداشت در چنین چاله ای افتاد. این چهره سرشناس فوتبال سوئد گفت:«رفتاری که سامان قدوس از خود هنگام حضور در باشگاه اوئسکا اسپانیا بروز داد ساده‌لوحانه بود. امضای برگه‌هایی که شما نمی‌دانید در آنها چه چیزهای نوشته شده‌اند به نظرم ساده‌لوحانه است».


او ادامه داد:« این اتفاق در صورتی رخ داد که به او گفته بودیم پای هیچ برگه ای را امضا نکند و فقط برای بازدید از شرایط باشگاه برود. ما هیچ قرارداد و تفاهم‌نامه‌ای با باشگاه اوئسکا اسپانیا برای انتقال سامان قدوس نداشتیم اما آنها در همین زمان با او قراردادی امضا می‌کنند. قراردادی که در آن تاکید شده بازیکن به باشگاه دیگری تعلق حقوقی ندارد».


کیندبرگ در کنار تمام انتقاداتی که از ستاره سابق خط حمله اوسترسوند داشت به رابطه خوب خود با ملی پوش ایرانی اشاره و مدعی شد در راه حمایت از او هر کاری لازم باشد انجام خواهد داد. رئیس سابق اوسترسوند گفت:« من رابطه بسیار خوب و دوستانه‌ای با قدوس دارم و در این رابطه از او حمایت خواهیم کرد و اجازه نمی دهم فوتبال حرفه ای این بازیکن تحت الشعاع این اتفاق قرار بگیرد».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس