راه اندازی هشتگ «#عاشوراء _ منهاج» در ماه محرم الحرام


راه اندازی هشتگ «#عاشوراء _ منهاج» در ماه محرم الحرام

آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) هشتگ «#عاشوراء _ منهاج» را برای فعالیت ها و رویدادهای رسانه ای در طول ماه محرام الحرام به راه انداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، با آغاز ماه حزن و اندوه ماه محرم الحرام، شبکه جهانی الکفیل پایگاه رسمی آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام)، هشتگ «#عاشوراء _ منهاج»(# عاشوراء_ راه روشن) راه اندازی کرد تا به عنوان یک اثر بصری عاشورایی در همه رسانه های بصری و الکترونیکی و صفحه های ارتباط اجتماعی در فیس بوک و توئیتر و اینستاگرام متعلق به آستان مقدس باشد.

این اقدام برای نخستین بار انجام می شود و هدف از آن کمک برای شفاف کردن بیشتر این عزاداری و همچنین رساندن فعالیت ها و عزاداری ها برپا شده در کربلای معلی به گروههای بیشتر است.

علاوه بر این، این اقدام می تواند به تسهیل و برپایی و طبقه بندی روند جستجو برای هرکسی که بخواهد در فضای عاشورای با اطلاعات یا ویدیو یا تصویر از منابع موثق به سر ببرد، کمک کند.

آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) این هشتگ را برای فعالیت ها و رویدادهای رسانه ای در طول ماه محرم الحرام در کربلای معلی به راه انداخته است. زیرا مسئولان این آستان می خواهند از شبکه های بصری و اجتماعی در ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی بین مردم جهان استفاده کنند و همگان را با فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و ظلم ستیزی آشنا کنند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی