مهاجم پیشین تیم ملی : انتظار می‌رفت با حضور ویلموتس خون تازه‌ای در رگ‌های تیم ملی جریان پیدا کند


علی اصغر مدیرروستا، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان مانند بسیاری از اهالی فوتبال انتظار داشته است که با حضور مارک ویلموتس خونی تازه در رگ‌های تیم ملی جریان یابد. نوشته مهاجم پیشین تیم ملی : انتظار می‌رفت با حضور ویلموتس خون تازه‌ای در رگ‌های تیم ملی جریان پیدا کند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهاجم پیشین تیم ملی : انتظار می‌رفت با حضور ویلموتس خون تازه‌ای در رگ‌های تیم ملی جریان پیدا کند

واکنش علی اصغر مدیرروستا به حضور ویلموتس در تیم ملی ایران
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۲:۱۵
مهاجم پیشین تیم ملی :  انتظار می‌رفت با حضور ویلموتس خون تازه‌ای در رگ‌های تیم ملی جریان پیدا کند

علی اصغر مدیرروستا، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان مانند بسیاری از اهالی فوتبال انتظار داشته است که با حضور مارک ویلموتس خونی تازه در رگ‌های تیم ملی جریان یابد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی اصغر مدیرروستا درباره آغاز اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار برابر هنگ‌کنگ در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲, اظهار داشت:

به غیر از دو بازی تدارکاتی مقابل سوریه و کره جنوبی تیم ملی بعد از حضور ویلموتس بازی دوستانه‌ای نداشته و فقط اردوی تدارکاتی برگزار شده است. با این حال فکر می‌کنم همان دو بازی تدارکاتی برای شناخت ویلموتس از تیم ملی و البته شناخت ما از تفکرات این مربی کافی خواهد بود.

علی اصغر مدیرروستا ادامه داد:

ما می‌دانیم که تفکرات ویلموتس بیشتر برای حمله و ارائه بازی هجومی است و فکر می‌کنم در بازی با هنگ‌کنگ نیز تیم ملی کاملاً رو به جلو بازی خواهد کرد. بازی با هنگ‌کنگ گام اول ویلموتس در بازی رسمی است و اگر بچه‌ها تفکرات کادر فنی را به خوبی انجام دهند و در شرایط خوبی باشند در این بازی مشکلی خاصی نخواهیم داشت. به طور کل ما در این مرحله از مقدماتی جام جهانی به غیر از دیدار با عراق مشکلی نخواهیم داشت و می‌توانیم از این مرحله به راحتی عبور کنیم.

مهاجم پیشین تیم ملی با اشاره به عدم برگزاری دیدار دوستانه برای تیم ملی پیش از بازی با هنگ‌کنگ تصریح کرد:

هر چه بازی تدارکاتی بیشتر باشد برای شناخت و هماهنگی نفرات بهتر است, البته اکثر بازیکنان تیم ملی سال‌ها در کنار هم بازی کرده‌اند و یک هارمونی خوب باهم دارند,‌ اما باید این بازیکنان خودشان را با تفکر ویلموتس تطبیق بدهند و برای این کار به بازی تدارکاتی نیاز است. البته بازی با هنگ‌کنگ خود می‌تواند به عنوان یک بازی تدارکاتی محسوب شود.

علی اصغر مدیرروستا درباره اینکه با تغییر سرمربی تیم ملی به نظر می‌رسید در فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی نیز شاهد تغییرات عمده باشیم، اما این‌طور نشده است, گفت:

در تیم ملی با حضور ویلموتس باید تغییرات بیشتری رخ می‌داد. ما چند بازیکن پا به سن گذاشته داریم و می‌شد با اضافه شدن بازیکنان جوان خون تازه‌ای در رگ‌های تیم ملی جاری کرد، اما فعلاً این اتفاق نیفتاده است. تیم ملی بازی‌های بسیاری قبل از جام جهانی دارد و این می‌تواند فرصت خوبی برای تغییر یافتن بازیکنان و بدنه تیم ملی باشد.

علی اصغر مدیرروستا راجع به دو هفته آغازین لیگ برتر اظهار داشت:

به نظرم شرایط خیلی از تیم‌ها مناسب نیست و از حالت آرمانی خود هنوز دور هستند. اینکه هنوز تیم‌ها به دنبال یارگیری هستند یا می‌گویند هنوز از بدنسازی بیرون نیامده‌اند اصلاً‌ قابل قبول نیست و بیشتر این مباحث شبیه به بهانه است. البته یکی دو تیم مثل شهر خودرو یا سپاهان روند سال گذشته‌شان را به خوبی ادامه داده‌اند و از همین ابتدا آماده بازی‌ها هستند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان بیان کرد:

به نظرم امسال نمی‌توانیم باشگاهی را متصور شویم که شگفتی و پدیده مسابقات شود و فکر می‌کنم همان تیم‌های سال گذشته در این فصل هم مدعی خواهند بود. از استقلال و پرسپولیس که همیشه انتظار زیادی است و امسال نیز می‌توانیم شهر خودرو و سپاهان را در کورس قهرمانی ببینیم، اما فکر می‌کنم تراکتور با وجود اینکه برای قهرمانی همه چیز دارد، اما مقداری با سایر تیم‌ها فاصله دارد, آن هم از این جهت که میانگین سنی این تیم مقداری بالاست و باید چند بازیکن جوان به این تیم اضافه شوند تا بتواند قهرمان شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن