کمک ناخواسته یک سازمان اسلام‌هراس به مسلمانان در فیسبوک


کمک ناخواسته یک سازمان اسلام‌هراس به مسلمانان در فیسبوک

گروه بین‌الملل ــ اخیرا صفحه فیسبوک یک سازمان اسلام‌هراس که فهرستی از شرکت‌های تولید‌کننده محصولات و خدمات حلال استرالیا را برای تحریم آنها منتشر کرده با استقبال کاربران مسلمان فضای مجازی روبرو شده است.

کمک ناخواسته یک سازمان اسلام‌هراس به مسلمانان در فیسبوکبه گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلا‌ع‌سانی سایس، یک کاربر مالزیایی در پاسخ به مطلب این سازمان اسلام‌هراس استرالیایی که کمپین تحریم محصولات حلال در استرالیا به راه انداخته، در صفحه توئیتر خود نوشت: در استرالیا کمپینی برای تحریم محصولات حلال به راه افتاده است. اما بسیاری از مسلمانان این صفحه فیسبوک را دوست دارند زیرا به آنها کمک می‌کند بدانند چه شرکت‌هایی محصولات حلال تولید می‌کنند.
این توئیت از زمان انتشار با استقبال کاربران مسلمان مواجه و هزار و 700 بار باز ارسال و 14 هزار بار پسندیده شده است.

این سازمان استرالیایی که در سال 2009 تاسیس شده، ادعا می‌کند از خرید محصولات و خدمات حلال حمایت نمی‌کند زیرا آنها به گسترش اسلام در استرالیا کمک می‌کنند. اما اکنون این طرح نتیجه عکس داده زیرا مسلمانان از این فهرست استفاده کرده و شرکت‌های تولید‌کننده محصولات حلال و محل های فروش این محصولات را شناسایی می‌کنند.

یک مسلمان مالزیایی در توئیتر نوشت: در هنگام سفر به استرالیا به جای جستجو در اینترنت راحت‌تر این است که به این صفحه مراجعه و رستوران‌هایی که غذای حلال عرضه می‌کنند را پیدا کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس