مردم بندرعباس به سمت گازپاک و دائمی بروند


مردم بندرعباس به سمت گازپاک و دائمی بروند

بندرعباس- ایرنا- استقبال مردم شهر بندرعباس برای استفاده از سیستم گازشهری ضعیف گزارش شده اما لازم است با مشارکت دوجانبه مردم و مسوولان مردم این شهر به سمت گازپاک و دائمی بروند.

استاندار هرمزگان روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی مرحله‌های ۶ و ۷ گازرسانی شهر بندرعباس، تشویق مردم به سمت گازخانگی پاک و سالم را از مزیت‌های مهم اجرای طرح‌های گازکشی در شهر بندرعباس عنوان کرد.

فریدون همتی با بیان اینکه وضعیت گازرسانی در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان‌ها عقب است، گفت: تاکید رییس جمهوری نیز در این بخش رسیدن به میانگین شاخص کشوری تا پایان دولت دوازدهم است.

وی در این رابطه به مشارکت دوطرفه دولت و مردم اشاره کرد و بیان داشت: وقتی استقبال مردم برای استفاده از سیستم گازشهری ضعیف باشد سرمایه‌گذاری‌های دولت نیز در این بخش به هدر می‌رود.

همتی توضیح داد: بنای دولت در حوزه گازرسانی شهری در بندرعباس بر این است در مناطقی که امکانات گاز دایر می‌شود ۳ماه به ساکنان برای استفاده از گازخانگی مهلت داده می‌شود و بعد از آن سهمیه گاز آن‌ها قطع و کپسول نیز ارائه نمی‌شود تا مردم به سمت گازکشی پاک ، ایمن و دائمی بروند.

استاندار هرمزگان با اشاره به سهم اشتغال گروه‌های کاری در بخش‌های فنی و مهندسی کار گازرسانی شهری، افزود: در این استان در این بخش‌ها چندان استقبالی نمی‌شود این درحالی است که در بخش گازکشی شهری می‌توان برای افزون بر ‌یکهزار نفر شغل ایجاد کرد و نیازی به حضور و استفاده از گروه‎های کاری از سایر استان‌ها نیست.

همتی گفت: اداره کل فنی و حرفه‌ای آمادگی دارد در بخش‌های گازرسانی آموزش‌های لازم را برای گروه‌های اشتغال بخش‌های فنی و غیرفنی ارائه دهد.

وی افزود: هم‌چنین با ارائه تسهیلات بانکی می‌توان با راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال زمینه اشتغال بیکاران در این بخش را نیز فراهم کرد.

۹۸۸۷ /۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم