یک مرکز آرایشی و زیبایی متخلف در آبادان تعطیل شد


حوادث رکنا: یک مرکز ارائه خدمات آرایشی و زیبایی در آبادان به دلیل تخلفاتی که انجام می داد پلمب شد.

به گزارش رکنا، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: یک مرکز ارائه خدمات آرایشی و زیبایی به دلیل دخالت در امور پزشکی در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش ایرنا حجت‌اله جانبی روز چهارشنبه اظهار داشت: این مرکز بدون داشتن صلاحیت‌های پزشکی و مجوزهای قانونی خدماتی چون زیبایی پوست و مو انجام می‌داد که پس از شناسایی توسط کارشناسان واحد نظارت معاونت درمان با همراهی کارشناس امورحقوقی و کارشناس معاونت بهداشت پلمب شد.

وی گفت: در پی بازدید میدانی کارشناسان نظارت بر درمان و احراز تخلف مرکز زیبایی همچنین انجام فعالیت‌های غیرمجاز پس از طی مراحل قانونی از ادامه فعالیت این مرکز ممانعت به عمل آمد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: انجام عمل‌های زیبایی که در حوزه تخصصی پزشکی قرار دارند توسط افراد فاقد صلاحیت، سلامت شهروندان را به خطر انداخته و ضایعات جبران ناپذیری برای افراد مراجعه کننده به این مراکز غیر مجاز به دنبال دارد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، درمانی موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید