ستایش مهاجم سابق رئال مادرید از ادن هازارد


فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید می‌گوید ادن هازارد فوتبالیستی استثنایی است که می‌تواند در رئال به یک ابرستاره تبدیل شود. نوشته ستایش مهاجم سابق رئال مادرید از ادن هازارد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستایش مهاجم سابق رئال مادرید از ادن هازارد

فرناندو مورینتس: هازارد می‌تواند در رئال ابرستاره شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۳
ستایش مهاجم سابق رئال مادرید از ادن هازارد

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید می‌گوید ادن هازارد فوتبالیستی استثنایی است که می‌تواند در رئال به یک ابرستاره تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید با ستایش از ادن هازارد، ستاره بلژیکی تازه به خدمت گرفته شده توسط رئال می‌گوید هازارد فوتبالیستی استثنایی است و اگر بتواند درخشش خارق‌العاده خود در چلسی را در رئال هم به نمایش بگذارد بدون شک در این تیم به یک ابرستاره تبدیل خواهد شد.

بعد از سالها شایعه و گمانه‌زنی هازارد سرانجام تابستان امسال با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو از استمفوردبریج راهی برنابئو شد تا یک سال بعد از خروج کریستیانو رونالدو جانشین او در جمع سفیدپوشان مادرید شود. او در حالی به مادرید رسید که در ۳۵۳ بازی برای چلسی ۱۱۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده بود و در هفت سال حضورش در آن تیم شش جام بدست آورده بود.

هازارد تا این لحظه به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران پا هنوز در یک بازی هم رسمی با پیراهن رئال به میدان نرفته ولی انتظار می‌رود ورود او به ترکیب سفیدپوشان نقش مهمی در ارتقای سبک بازی این تیم داشته باشد.

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال درباره او گفت:

” من باور دارم که هازارد می‌تواند در رئال بدرخشد و یک ابرستاره باشد. درست است که چند نفر از بازیکنان لیورپول هم سال گذشته عالی کار کردند ولی به نظر من هازارد با اختلاف زیاد بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر بود. برای همین هم کار رئال در جذب او فوق‌العاده بوده”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل