کارواخال:/ انقلاب در رئال به این سادگی ها نیست


کارواخال:/ انقلاب در رئال به این سادگی ها نیست

دنی کارواخال مدافع رئال در دفاع از زیدان گفت که ایجاد یک تحول بزرگ در رئال مادرید به سادگی مقدور نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته زیدان در یک نشست خبری وعده یک انقلاب بزرگ در رئال برای فصل 20-2019 را داد اما وقتی پنجره نقل و انتقالات بسته شد، تنها ادن هازارد به عنوان یک بازیکن ثابت به رئال اضافه شده بود. رئال در جذب پل پوگبا که از اولویت های زیدان بود ناکام ماند و حالا ترکیب اصلی رئال شباهت زیادی به ترکیب سال های اخیر این تیم دارد.

کارواخال:/ انقلاب در رئال به این سادگی ها نیست

دنی کارواخال در مصاحبه با کوپه و در مورد ناکامی زیدان در ایجاد تحول بزرگ در مجموعه رئال گفت:« انقلاب در رئال کار بسیار دشواری است. ما سال هاست کنار هم در رئال بازی می کنیم و همه دوست دارند در رئال بمانند. خیلی ها با وجود اینکه مورد نظر کادر فنی نبودند، دوست نداشتند از تیم جدا شوند و در نهایت ماندنی شدند. بازیکنانی به تیم اضافه شده اند و فکر می کنم همین حالا هم یک تیم بزرگ در اختیار داریم که می تواند برای اهدافی بزرگ بجنگد.»

عدم جذب پوگبا:« به اندازه کافی در مورد پوگبا حرف زده شده اما واقعیت این است که نمی توانیم دیگر در مورد بازیکنانی که به تیم اضافه نشده اند فکر کنیم.»

جدایی کیلور ناواس:«کیلور دوست صمیمی من بود و با او بسیار حرف می زدم. او نیمکت نشینی را دوست نداشت و در نهایت معتقدم پیوستن به پی اس جی بهترین گزینه برایش بود.»

کارواخال:/ انقلاب در رئال به این سادگی ها نیست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس