توزیع 14 هزار و 605 تن کالای ویژه ایام محرم


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران، از توزیع 14 هزار و 605 تن کالای اساسی ویژه ایام محرم و صفر در تهران خبر داد

توزیع 14 هزار و 605 تن کالای ویژه ایام محرمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای یداله صادقی در گفتگو با رسانه ملی افزود: این اقلام شامل چهار هزار و ۸۰۰ تن برنج هندی ۱۱۲۱، دو هزار و ۴۱۱ تن شکر تولیدی داخل، چهار هزار و ۸۲۲ تن روغن نباتی، ۱۶۱ تن چای، یک هزار و ۶۰۷ تن گوشت منجمد گوساله وارداتی و ۸۰۴ تن گوشت مرغ منجمد است.
وی گفت: قیمت برنج هندی به ازای هر کیلو گرم شش هزار و ۵۰۰ تومان، شکر سه هزار و ۲۵۰ تومان، گوشت گوساله برزیلی شامل گردن، ران و سردست بسته به هر قطعه بین ۴۷ تا ۵۲ هزار تومان، گوشت مرغ منجمد به ازای هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، روغن نباتی ۱۵ درصد زیر قیمت روی جلد در دو حلب ۵ و ۱۶ کیلویی و چای خارجی به ازای هر نیم کیلو ۲۸ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: هیئت‌های مذهبی و مساجد شهر تهران برای دریافت سهمیه کالا‌های اساسی باید به فروشگاه‌های زنجیره‌ای سپه واقع در خیابان کارگر جنوبی (میدان حر)، خیابان پاسداران (خیابان شهید ناطق نوری) و کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: گوشت و مرغ از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای سپه توزیع نخواهد شد بلکه از مسیر شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران توزیع می‌شود.
آقای صادقی گفت: دو سردخانه یکی «هشت شهریور» واقع در جاده کرج و دیگری «حکیمه تهران پارس» در شرق تهران همچنین یک شعبه هم برای مصارف کمتر از ۲۰۰ کیلو گرم در «ملاصدرا» در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم برای توزیع این اقلام در ستاد تنظیم بازار تهران با سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز هماهنگی امور مساجد استان انجام شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران گفت: هیئت‌های مذهبی و مساجد واقع در شهرستان‌های استان نیز با مراجعه به اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، تبلیغات اسلامی و مرکز هماهنگی امور مساجد می‌توانند سهمیه خود را با همین قیمت‌ها دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...