سرمربی تیم فوتسال مس سونگون برکنار شد


سرمربی تیم فوتسال مس سونگون برکنار شد

تبریز - ایرنا - باشگاه مس سونگون ورزقان اعلام کرد: اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم فوتسال این باشگاه به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت های آسیایی و جهانی از سمت خود برکنار شد.

به گزارش ایرنا، این باشگاه روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای، اعلام کرد: طی نشست های کمیته فنی باشگاه، سرمربی این تیم و دستیارانش به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت های جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان از سمت های خود برکنار شده اند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم تحقق اهداف باشگاه و عدم قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ تایلند، ضمن توجه به تمامی جوانب حرفه‌ای‌ گری فوتسال و پس از برگزاری ۳ جلسه فنی در این خصوص و اخذ نظرات کارشناسان مربوطه و در راستای بهبود روند تیم در رقابت های لیگ برتر فوتسال، به اتخاذ این تصمیم منجر شد.

بر این اساس تمامی اعضای کادرفنی تیم مس سونگون ورزقان به غیر از حسین شیخ‌الاسلامی‌(سرپرست تیم)، بهزاد عبدالله‌پور (تدارکات) و رضا شادی‌ورز (پزشکیار) از سمت‌های خود برکنار می‌ شوند.

باشگاه مس سونگون ورزقان در این اطلاعیه اضافه کرده است: به زودی جایگزین‌ کادرفنی تیم از سوی باشگاه معرفی شده و با برگزاری کنفرانس خبری به تمامی سوالات خبرنگاران و رسانه‌ها به طور شفاف پاسخ داده می شود.

شاگردان تقی پور سرمربی بومی تیم مس سونگون عنوان نایب قهرمانی باشگاه های آسیا را کسب کردند که با توجه به فشردگی مسابقات، نتیجه چندان بدی نبود و اعزام بلافاصله تیم به رقابت های باشگاهی جهانی، موجب کسب نتایج ضعیف این تیم در این رقابت ها شد.

۳۰۷۷/۳۰۳۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم