رئیس اداره شاهین‌شهر کمیته امداد اصفهان از اجرای طرح احسان حسینی به همت کمیته امداد در شاهین‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی کریمی با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی گفت: نذرواره حسینی بخشی از طرح احسان حسینی است که به کمک یکی از خیرین و عاشقان گران‌قدر امام حسین در کمیته امداد شاهین شهر برپا می‌شود.

وی گفت: اداره شاهین‌شهر کمیته امداد اصفهان با همکاری یکی از خیرین و عاشقان اباعبدالله (ع) ۷۲ دیگ نذری به نیت ۷۲ شهید کربلا در روز هفتم محرم طبخ می‌کند.

کریمی تعداد غذای پخت شده در این نذرواره را ۱۴ هزار پرس عنوان کرد و افزود: این نذری‌ها در میان مددجویان کمیته امداد و عزاداران حسینی توزیع می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی به همت کمیته امداد در سراسر استان اصفهان، گفت: نیکوکاران گرانقدر می‌توانند برای هماهنگی ارائه و توزیع نذورات خود در تمام ساعات شبانه روز و در سراسر استان با شماره تلفن همراه ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ تماس حاصل نمایند.

رئیس اداره شاهین‌شهر کمیته امداد اصفهان امکان مشارکت در طرح احسان حسینی را برای همه عاشقان اباعبدالله و خیران گران‌قدر میسر دانست و گفت: این عزیزان می‌توانند برای همراهی در این خیر کثیر به دفاتر امداد مراجعه و یا در صورت تمایل از کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷*، تلفن ۰۹۶۸۸۷ و پایگاه اینترنتی Emdad.ir به‌صورت غیرحضوری استفاده کنند.