حمله نژادپرست مسیحی به نماینده مسلمان کانادا


حمله نژادپرست مسیحی به نماینده مسلمان کانادا

یک نژادپرست مخالف مهاجران در کانادا با الفاظ موهن به نماینده مسلمان این کشور حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ارم نیوز، «استفان گارفی» نژاپرست کانادایی در زمان برپایی فعالیت معرفی اسلام و مسلمانان که در شهر میسیساگای کانادا برگزار شد، به « جی پورتان سینگ» نماینده و عضو مجلس قانونگذاری انتاریو حمله کرد و وی را مورد اهانت قرار داد.

گارفی در مراسم معرفی اسلام و مسلمانان به سمت سینگ رفته و به طرح پرسش های موهن به اسلام اقدام کرد. گارفی با این نماینده مسلمان درباره حوادث سوریه به شدت وارد بحث شد. این درحالی بود که سینگ تلاش می کرد که از این کار جلوگیری کند. اما گارفی در این بحث اتهام هایی وارد کرد و به دلیل سخنان موهنش، شرکت کنندگان مداخله کردند که به درگیری منجر شد.

استیفان گارفی، رهبر یک گروه موسوم به «ائتلاف ملی برای شهروندان» است که این ائتلاف خواستار تغییرات در قوانین مخصوص مهاجرت به کانادا برای محدود کردن یا جلوگیری از مهاجرت اتباع کشورهای دیگر به این کشور شده است.

گارفی یک فیلم ویدیویی را در صفحه مخصوص خود در فیس بوک درباره این حادثه منتشر کرد. سینگ نیز از توئیتر خود نظری بر این فیلم نوشته و گفته است که او بسیار با اقدامات نژادپرستانه روبه رو می شود و در کنار مسلمانان می ایستاد، زیرا انزجارطلبی اشتباه است.

موج انزجارطلبی ضد مسلمانان در کانادا افزایش یافته است و آخرین اقدام ضد اسلامی نوشتن مطالب ضد اسلامی و مسلمانان بر دیوارهای بوستان شهر تورنتو در اوایل هفته بود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد