​«خرگوش‌های کلبه‌جنگلی» در کتابفروشی‌ها


​«خرگوش‌های کلبه‌جنگلی» در کتابفروشی‌ها

مجید راستی از انتشار جدیدترین اثرش با عنوان «خرگوش‌های کلبه‌جنگلی» خبر داد و گفت: این مجموعه چهار جلدی از سوی نشر داستان جمعه منتشر شده است.

​«خرگوش‌های کلبه‌جنگلی» در کتابفروشی‌ها ​«خرگوش‌های کلبه‌جنگلی» در کتابفروشی‌ها
مجید راستی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره جدیدترین اثرش گفت: به تازگی مجموعه چهار جلدی از من با عنوان «خرگوش‌های کلبه‌جنگلی» با تصویرهای علی خدایی از سوی نشر داستان جمعه منتشر شده است.

این نویسنده کودک و نوجوان درباره مجموعه فوق توضیح داد: در این مجموعه، داستان چهار بچه‌خرگوش مطرح می‌شود که دو تا از آن‌ها دوقلو و به رنگ قهوه‌ای و دو تای دیگر سیاه و سفیدند. هربار اتفاق جدیدی برای خرگوش‌ها رخ می‌دهد و درگیر ماجرایی می‌شوند.

نویسنده «بچه فیلی که خیلی گم شده بود» افزود: شخصیت‌های محوری این مجموعه، دو خرگوش سیاه و سفید هستند و بسته به داستان، دو خرگوش دیگر هم آن‌ها را همراهی می‌کنند.

به گفته راستی، در مجموعه «خرگوش‌های کلبه‌جنگلی» که برای گروه سنی خردسال نوشته شده است، رگه‌های طنز هم وجود دارد و بچه‌ها علاوه بر کتاب‌خوانی می‌توانند سرگرم شوند و لذت ببرند و از پیام‌هایی که در لایه‌های زیرین داستان نهفته است و به صورت غیرمستقیم مطرح می‌شود، پند بگیرند.
​«خرگوش‌های کلبه‌جنگلی» در کتابفروشی‌ها

این نویسنده کودک و نوجوان همچنین بیان کرد: در چهار جلد این مجموعه با عنوان‌های «آش دوستی»،‌ «هویچ‌ها رو کی خورده»، «چشمه مال کیه؟» و «حسابت رو می‌رسم!» بیشتر به آموزش مهارت‌های زندگی و اخلاقی مانند راست‌گویی، دوستی و ... توجه شده است.

مجید راستی (متولد 1335) نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان، دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی است. وی فعالیت خود را از مجله کیهان بچه‌ها در دهه 60 آغاز کرد. از جمله کتاب‌های منتشر شده او می‌توان به مجموعه «قصه‌های بی‌بی و بابا»، «یک تکه آسمان به من بده»، «این سر دنیا، آن سر دنیا»، «موش شو، بگیرمت» و «پسر کوچولویی به اسم قوره» اشاره کرد. «این سر دنیا، آن سر دنیا» یکی از کتاب‌های موفق این نویسنده است که در چهاردهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

نشر داستان جمعه، مجموعه «خرگوش‌های کلبه‌جنگلی» را در قالب 12 صفحه با شمارگان هزار نسخه و قیمت 12 هزارتومان برای هر جلد منتشر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403