نهضت عاشورا بهترین مرجع برای ایجاد هویت دینی جوانان است


نهضت عاشورا بهترین مرجع برای ایجاد هویت دینی جوانان است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: نهضت عاشورا بهترین مرجع برای ایجاد هویت دینی در بین نوجوانان و جوانان است.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نوجوانان و جوانان به عنوان سرمایه های اجتماعی نقش تاثیرگذاری در گسترش فکر و اندیشه اسلامی دارند و ماه محرم بهترین فرصت برای رجوع جوانان به هویت دینی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: نهضت عاشورا بهترین مرجع برای ایجاد هویت دینی در بین نوجوانان و جوانان است.

وی ادامه داد: هویت زدایی یکی از اهداف شوم دشمنان برای مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) است و باید به جوانان نسبت این مسئله آگاه سازی کنیم.

سقاء اظهار داشت: در تهاجم فرهنگی آنچه که مورد هدف قرار می گیرد نرم افزارهای هویتی است که حضور نوجوانان و جوانان در مساجد یکی از این اهداف مخرب دشمنان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: ایجاد اصالت فرهنگی و غیرت دینی در بین نسل جوان از طریق معارف دینی به ویژه نهضت عاشورا می تواند ابزاری برای مقابله تهاجم فرهنگی دشمنان باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: فعالان کانون های مساجد نیز در ماه محرم فعالیت های جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان در تهاجم فرهنگی را باید تقویت کنند.

سقاء بیان کرد: نهضت عاشورا آموخت تا در برابر ظلم ایستادگی کنیم و می تواند بهترین محور برای اتحاد و همبستگی برای مقابله با توطئه های تهاجم فرهنگی دشمنان در کشور باشد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی