سوگواره «بصیرت عاشورایی» در بقعه متبرکه امامزادگان بی بی خاتونین(س) برگزار می شود


سوگواره «بصیرت عاشورایی» در بقعه متبرکه امامزادگان بی بی خاتونین(س) برگزار می شود

مومنی شاد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی در بقعه متبرکه امامزادگان بی بی خاتونیین(سلام الله علیها) سقاوه شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «قاسم مومنی شاد» عصر امروز (۱۰ شهریور) به خبرنگاران، گفت: به مناسبت ماه محرم، ماه شهادت امام حسین (علیه السلام) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان، سوگواره«بصیرت عاشورایی» در بقعه متبرکه امامزادگان بی بی خاتونیین (سلام الله علیها) شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بقعه امامزادگان بی بی خاتونین (سلام الله علیها) مثل نگین انگشری در نقطه مرکزی شهرهای مارگون، لوداب و پاتاوه در دشت خرم و سرسبز سقاوه واقع شده که از شمال به روستاهای بهرام بیگی و بید گره، از مشرق به روستای موگر، از طرف جنوب به منطقه جوش و زنگوا و چنار و از غرب به شهر مارگون و قلعه سقاوه منتهی می‌شود.

وی یادآور شد: شجره‌نامه امامزادگان بی بی خاتونین(سلام الله علیها) به اعتبار اعتقاد محلی و اقوال مردم آن سامان و مدارک موجود منتسب به اولاد و احفاد حضرت امام موسی بن جعفر (علیه السلام) است.

مومنی شاد گفت: در طول سال برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی توسط هیئت امنا بقعه متبرکه امامزادگان بی بی خاتونیین (سلام الله علیها) در این حرم مطهر برگزار می‌شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا