فیا از توضیحات همیلتون و مرسدس قانع شد


فرمول یک ایران – فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در مورد لوییس همیلتون بابت یک نقض احتمالی قانون در پی سخنانی که در کنفرانس خبری قبل از گرندپری بلژیک گفته بود شفاف سازی کرد. فیا از اظهارات همیلتون در مورد سوالی که از او درباره ی تعطیلات تابستانی در کنفرانس خبری در مورد تعطیلات تابستانی پرسیده شده بود خبردار شد، این تعطیلات که شامل تعطیلی دو هفته ای...

فرمول یک ایران – فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در مورد لوییس همیلتون بابت یک نقض احتمالی قانون در پی سخنانی که در کنفرانس خبری قبل از گرندپری بلژیک گفته بود شفاف سازی کرد.

فیا از اظهارات همیلتون در مورد سوالی که از او درباره ی تعطیلات تابستانی در کنفرانس خبری در مورد تعطیلات تابستانی پرسیده شده بود خبردار شد، این تعطیلات که شامل تعطیلی دو هفته ای همه تیم ها به همه کارمندان خود زمان ضمانت شده ای برای تعطیلات میدهد که همه تیم ها باید آن را رعایت کنند.

همیلتون در کنفرانس خبری گفته بود که:

ما یک جلسه کوتاه با تیم داشتیم که معمولا درطول تعطیلات شاهد چنین چیزی نیستیم و بدنبال این بودیم که بفهمیم که دیگر در کجا میتوانیم چیزها را تقویت کنیم، چه در حوزه ارتباطات باشد یا حتی یک دقیقه زودتر آمدن به جلسه، هرچیزی که باشد.

این اظهارات توجه مدیر مسابقات، مایکل مسی را جلب کرد ولی تشکیلات قانونی فیا پس از آنکه مرسدس توضیحاتی را درمورد عدم نقض قانون 21.8 قوانین ورزشی به آنها داد و فدراسیون را قانع کرد هیچ تحقیقات رسمی را در این مورد شروع نکرد.

مرسدس در بیانیه خود بیان کرد:

لوییس به ارتباطش با تیم در طول هفته بعد از گرندپری مجارستان اشاره کرده و زمانی که تعطیلات تابستانی خودش را شروع کرده بود ولی تیم تا پایان جمعه بعدی در حال کار بوده است، زمانی که تعطیلی اجباری کارخانه رسما و برای دو هفته شروع شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته