درگ سه خودروی سوپر اسپرت | فیلم


آئودی آر اس 5 کوپه 2017 (Audi RS5 Coupe 2017) به صورت رسمی در اروپا در اروپا عرضه شد.آئودی RS5 کوپه مدل 2017 در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شد و اکنون با یک پیشرانه جدید تویین توربو وی 6، توسعه یافته توسط پورشه، روانه بازار شده است. به گفته مسئولان شرکت خودروسازی آئودی، نسل دوم این خودرو یک گرن توریسمو در سری محصولات RS این برند آلمانی و ترکیبی از...

آئودی آر اس ۵ کوپه ۲۰۱۷ (Audi RS5 Coupe 2017) به صورت رسمی در اروپا در اروپا عرضه شد.آئودی RS5 کوپه مدل ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شد و اکنون با یک پیشرانه جدید تویین توربو وی ۶، توسعه یافته توسط پورشه، روانه بازار شده است. به گفته مسئولان شرکت خودروسازی آئودی، نسل دوم این خودرو یک گرن توریسمو در سری محصولات RS این برند آلمانی و ترکیبی از قابلیت‌های روزمره با ظاهر دوست‌داشتنی و در عین حال قدرتمند است.

درگ سه خودروی سوپر اسپرت | فیلم

آئودی | تگ

در ظاهر بیرونی آئودی آر اس ۵ کوپه ۲۰۱۷ ، جلوپنجره پهن‌تری نسبت به مدل‌های استاندارد دیده می‌شود و ورودی‌های اضافی هوا در قسمت جلویی خودرو قرار گرفته‌اند. سپرهای خودرو از مدل آئودی Quattro IMSA GTO 90 الهام گرفته و ۱۵ میلی‌متر عریض‌تر از قبل شده است.

این مدل جدید با رینگ‌های ۱۹ اینچی عرضه می‌شود اما رینگ ۲۰ اینچی نیز به صورت سفارشی در دسترس خریداران قرار گرفته است.در زیر کاپوت خودرو، یک پیشرانه کاملا جدید از نوع ۶ سیلندر ۲٫۹ لیتری تویین توبرو قرار گرفته است. این پیشرانه، قدرت ۴۴۴ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر را در اختیار قرار داده و گشتاور آن ۱۷۰ نیوتن متر بیشتر از مدل قبلی بوده و از دور ۱۹۰۰ به بالا در دسترس قرار می‌گیرد.

شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت خودرو، تنها ۳٫۹ ثانیه بوده و در حالت استاندارد به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. البته اگر پکیج RS دینامیک را سفارش دهید، می‌توانید حداکثر سرعت آن را به ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت نیز برسانید.

(۲۳۳)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس