250 میلیون تومان کالای قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد


250 میلیون تومان کالای قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پاسگاه حمیل شهرستان اسلام آبادغرب، 24 دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه حمیل حین کنترل خودروهای عبوری به هفت دستگاه وانت پیکان که پشت سرهم در حال حرکت بودند مشکوک شده و آن ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها که از استان های جنوبی کشور بارگیری شده بود ۲۴ دستگاه وسیله خانگی قاچاق شامل ۹ دستگاه ماشین ظرفشویی، هفت دستگاه یخچال ساید، ۶ دستگاه کولرگازی و ۲ دستگاه ماشین لباسشویی کشف شد.

سردار جاویدان، ارزش محموله های کشف شده را طبق نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انتقال هر هفت دستگاه وانت توقیفی، از دستگیری رانندگان آنها و معرفی به دستگاه قضائی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس عنوان کرد و گفت: کشفیات امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است.

کشف ۵۱ تن ذرت و برنج قاچاق در کنگاور
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز از کشف ۵۱ تن برنج و ذرت قاچاق و یک هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان کنگاور خبرداد.

سردار «علیرضا مرزبانی» اظهار داشت: پلیس آگاهی کنگاور پس از اطلاع از ورود سه محموله قاچاق به داخل شهرستان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت پیکان حامل بار قاچاق شده و توانستند در عملیاتی ضربتی، همه آن ها را توقیف کنند.

سردار مرزبانی تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها، یک هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۶ تن ذرت و ۲۵ تن برنج قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به دستگیری سه متهم در این رابطه، از معرفی آنها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان گفت: مبارزه با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی از مهمترین برنامه های پلیس استان کرمانشاه است.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟