راز پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌گیری از اهداف نهضت عاشورا است


راز پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌گیری از اهداف نهضت عاشورا است

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد  علاءالدین بروجردی در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد، اظهار کرد: ملت خستگی‌ناپذیر ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب توان مقاومت و درس ایستادگی در برابر دشمنان را از مکتب عاشورا گرفته است. وی تصریح کرد: بدون تردید رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی نیز بهره‎گیری از اهداف نهضت عاشورا است. نماینده مردم...

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد علاءالدین بروجردی در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد، اظهار کرد: ملت خستگی‌ناپذیر ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب توان مقاومت و درس ایستادگی در برابر دشمنان را از مکتب عاشورا گرفته است.

وی تصریح کرد: بدون تردید رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی نیز بهره‎گیری از اهداف نهضت عاشورا است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: ملت ایران بر اساس سیاست راهبردی معمار کبیر انقلاب و با بهره‌گیری از رهنمودهای امام راحل حرکت کرده و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری بی‌اثر کرده است.

بروجردی اضافه کرد: بعد از جنگ نظامی و شکست دشمن در این برنامه، صحنه‎های جنگ در بخش‎های فرهنگی و ابعاد دیگر نمایان شد و دشمن برای رسیدن به اهداف خود، صحنه‎های جنگ را در بخش‎های متعدد تدارک دیده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: دشمنان می‌کوشند که اینگونه به نسل امروز انقلاب القاء کنند که نظام توانمندی مدیریت را ندارد و مشکلات موجود ریشه در این مسئله دارند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: در طول چند دهه گذشته این افتخار را به ثبت رسانده‎ایم که نگذاشتیم حتی یک وجب از خاک میهن توسط دشمنان تصرف شود و بابت آن هزاران شهید دادیم و همه باید بدانند عزت و شرافت داشتن بها می‌خواهد و بهای خون دادن در کربلا و عاشورا هم شهادت امام حسین (ره) و زنده نگه داشتن اسلام بوده است.

بروجردی عنوان کرد: آمریکا برای تغییر نگرش در بین متخصصان ایرانی تحصیل کرده در آنجا هزینه‌های سنگینی می‌پردازد که باید حواسمان را جمع کنیم و باید بدانیم در مقابل ترفندهای دشمنان، جوانان با همین محرم و صفر واکسیناسیون می‌شوند.

وی یادآور شد: تربیت در مکتب عاشورا و بهره‌گیری از فرصت محرم و صفر راه حل واکسینه شدن در برابر نقشه‌های دشمنان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان