گزارش ذوالقدر از پاسخگویی وزیر ارشاد به سوالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی


گزارش ذوالقدر از پاسخگویی وزیر ارشاد به سوالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: آقای صالحی در این جلسه به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به جلسه امروز (۱۲ شهریور) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ابتدا سوْال نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد علت تاخیر در تکمیل تالار مرکزی ارومیه مطرح شد که مقرر شد تیمی مرکب از وزارت ارشاد،استانداری و نمایندگان ارومیه و سازمان برنامه و بودجه موضوع را پیگیری کنند.


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ادامه سوْال دیگر نادر قاضی پور در مورد علت عدم صدور مجوز روزنامه به زبان ترکی مطرح شد که آقای صالحی توضیحاتی ارائه دادند و تاکید کردند که معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد موضوع صدور مجوز برای روزنامه را مورد بررسی و در این زمینه اقدام کند.


وی با اشاره به سوْال خادمی نماینده مردم ایذه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد نابسامانی در مدیریت و هتک حرمت افراد در رسانه دولتی خبرگزاری ایرنا گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول دادند که این موضوع را مورد بررسی و تا پایان شهریور نتیجه را به نماینده ایذه اعلام کنند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به طرح سوْال پوربافرانی از وزیر ارشاد اسلامی در مورد علت افزایش قیمت کاغذ و چاپ روزنامه گفت: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آقای صالحی توضیحاتی در مورد تعادل در بازار کاغذ ارائه داد.


ذوالقدر خاطر نشان کرد: همچنین در جلسه امروز سوْال عبدالهی نماینده اهر و هریس در مورد عدم ترویج کتابخوانی و تعطیلی ادارات فرهنگ وإرشاد اسلامی در شهرستانها مطرح شد که وزیر قول دادند تا پایان شهریور گزارشی از وضعیت اعتبارات ادارات ارشاد شهرستانها ارائه دهند./

پایان پیام/33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند