جواد جوادیِ «بچه مهندس» بعد از 30 سال چه شکلی می‌شود؟


جواد جوادیِ «بچه مهندس» بعد از 30 سال چه شکلی می‌شود؟

فارس نوشت: نویسنده سریال «بچه مهندس3» گفت: «دلیل طولانی شدن پروسه نگارش این سریال به تحقیق و پژوهش‌های علمی و دانشگاهی که به شخصیت جوادی مرتبط است، برمی‌گردد.»

حسن وارسته، نویسنده سریال «بچه مهندس۳»، با اشاره به مراحل پایانی نگارش این سریال گفت: «این روزها به همراه امیر شاداب، مشغول نگارش قسمت‌های پایانی این سریال هستیم.»

او درباره پرداخت این سریال به معضلات اجتماعی نیز بیان داشت: «از آن‌جایی که قصه این سریال در سال ۹۰ روایت می‌شود، به برخی معضلات اجتماعی و سیاسی این دهه اشاره‌هایی داریم اما نه به این صورت که تم اصلی داستان ما باشد و بخواهد کلیت سریال را تحت الشعاع قرار دهد.»

این نویسنده درباره شخصیت جواد جوادی نیز گفت: «در این فصل بالندگی و پختگی جواد، محوریت سریال است و سعی کردیم شخصیتش را طوری استحاله کنیم. علاوه بر این اگر قرار است جواد خطایی را مرتکب شود طوری پیش می‌رویم که برای مخاطب درس عبرت شود و باعث پالایش وی شود. ما دراین مدت همه تلاشمان را به کار بستیم تا شخصیت جواد را روی کاغذ باور پذیر کنیم.»

جواد جوادیِ «بچه مهندس» بعد از 30 سال چه شکلی می‌شود؟

وی درباره انتخاب روزبه حصاری به عنوان بازیگر نقش جواد جوادی نیز افزود: «گروه تولید در این مدت زمان زیادی برای پیدا کردن بازیگر نقش جواد در جوانی کردند و فکر می‌کنم بهترین انتخاب را هم داشتند. حصاری جزوگزینه‌های خوبی بود که آقای علی غفاری آن را انتخاب کرد.»

وارسته درباره طولانی شدن پروسه نگارش این سریال نیز عنوان داشت: «دلیل طولانی شدن پروسه نگارش این سریال به تحقیق و پژوهش‌های علمی و دانشگاهی برمی‌گردد. همانطور که می‌دانید جواد نخبه و مخترع می‌شود و ما نیز برای اینکه این موضوع را در داستان بیاوریم می‌بایست روی بخش‌های علمی و دانشگاهی او تحقیق‌ ویژه‌ای می‌کردیم.»

وی با اشاره به ادامه دار شدن این سریال در فصل‌های بعدی نیز گفت: «هنوز هیچ چیز مشخص نیست چراکه بستگی به بازخوردهایی که قرار است از مخاطب بگیریم، دارد.»

جواد جوادیِ «بچه مهندس» بعد از 30 سال چه شکلی می‌شود؟

تصویربرداری این سریال ۳۵ قسمتی در روزهای میانی تیرماه در منطقه سازمان آب آغاز شد. فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری به ایفای نقش پرداختند.

در فصل اول این سریال، لوکیشن اصلی پرورشگاه (خانه خورشید) بود که در بوستان ولایت قرار داشت. شهرک دفاع مقدس و خیابان‌های تهران در دهه ۸۰ نیز از لوکیشن‌های این سریال در فصل دو بودند.

داستان سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود و پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال از شبکه دو سیما پخش شده است.

جواد جوادیِ «بچه مهندس» بعد از 30 سال چه شکلی می‌شود؟

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف‌زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته‌اند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسدااللهی، فرج‌الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کرد.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1296116

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج