آگاهی نسل آینده در گرو دانش‌افزایی و تولید محتوای مناسب است


آگاهی نسل آینده در گرو دانش‌افزایی و تولید محتوای مناسب است

کامرانی گفت: آگاهی نسل آینده در گرو دانش‌افزایی و تولید محتوای مناسب است و از این رو باید اعضا دست به قلم شوند، بنویسند و از تجربه صاحبان فن در این حوزه بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست ادبی «2 پنجره» امروز (سه شنبه 12 شهریور) با حضور «طاهره ایبد»، نویسنده کتاب «پریانه های لیاسندماریس» در شیراز برگزار شد، در این نشست «سعید رضا کامرانی» با اشاره به فرهنگ عاشورا از اعضا خواست تا با قلم خود به جنبه‌های مختلف قیام امام حسین (ع) توجه کنند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خطاب به اعضا، اظهارداشت: قدر خودتان را بدانید و از این فرصت‌ها استفاده کنید و خودتان را دست کم نگیرید چون شما آینده را می‌سازید.

کامرانی، خواستن را توانستن دانست و خطاب به اعضای انجمن ادبی «سروناز» اضافه کرد: اگر بخواهید که نویسنده شوید، با تلاش و مطالعه حتما نویسنده می‌شوید.

وی، کودکان و نوجوانان را نقش‌آفرین‌های بزرگ و آینده سازان ایران دانست و از اعضا خواست بنویسند و از نقد شدن نترسند.

کامرانی با تاکید بر اینکه با نقد انسان پیشرفت می‌کند، افزود: آگاهی نسل آینده در گرو دانش‌افزایی و تولید محتوای مناسب است و از این رو باید اعضا دست به قلم شوند، بنویسند و از تجربه صاحبان فن در این حوزه بهره ببرند.

معاون فرهنگی کانون فارس همچنین به برگزاری انجمن‌های ادبی اشاره کرد و از اعضا و مربیان خواست با برگزاری منظم و پر‌بار این انجمن‌ها حوزه ادبی کانون استان را پررنگ و فعال‌تر کنند.

وی، شناسایی و جذب اعضای مستعد ادبی را از وظایف مربیان عنوان کرد تا با حضور در کانون برای پرورش استعدادهایشان تلاش شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش