حزب الله ثابت کرد می‌تواند مواضع داخل اسرائیل را هدف قرار دهد


حزب الله ثابت کرد می‌تواند مواضع داخل اسرائیل را هدف قرار دهد

رسانه‌های اسرائیلی روز سه‌شنبه اعلام کردند که حزب الله توانایی هدف قرار دادن مواضعی که در داخل اسرائیل توسط ارتش «امن» تلقی می‌شدند را دارد.

حزب الله ثابت کرد می‌تواند مواضع داخل اسرائیل را هدف قرار دهدبه گزارش فانوس، رسانه‌های اسرائیلی روز سه‌شنبه اعلام کردند که حزب الله توانایی هدف قرار دادن مواضعی که در داخل اسرائیل توسط ارتش «امن» تلقی می‌شدند را دارد.

کانال 12 اسرائیل در پی حملاتی که در مرزهای لبنان و اسرائیل روز یکشنبه رخ داد، اعلام کرد: «حزب الله ثابت کرد که قادر به هدف قرار دادن جاده‌هایی در شمال اسرائیل است که تصور می‌شد امن هستند.»

این رسانه اعلام کرد: «سربازان اسرائیلی برای مسیرهای خود به درستی برنامه‌ریزی نکرده بودند و اشتباهاً تصور می‌کردند که در معرض دید دشمن در پشت مرز نیستند.»

روز یکشنبه، حزب الله گفت که مبارزان این گروه یک وسیله نقلیه نظامی را در جاده پادگان‌های آویویم در شمال اسرائیل «منهدم» کرده‌اند و نظامیان داخل آن را کشته یا زخمی کرده‌اند.

ارتش اسرائیل گفته است که پس از شلیک دو یا سه موشک ضد تانک حزب الله به مقر گردان و آمبولانس نظامی، این حمله را با حدود 100 خمپاره پاسخ داده است.

مقامات اسرائیلی ادعای تلفات را تکذیب کرده‌اند.

رسانه اسرائیلی گزارش خود را این گونه به پایان رساند که می‌گوید: «موشک هدایت‌شونده کورنت که توسط حزب الله شلیک شده به وسایل نقلیه نظامی برخورد کرده، اما سربازان خوشبختانه سالم مانده‌اند.»

منبع: ناهارنت
مترجم: فرید ناهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!