رئیس جهاد کشاورزی: 700 تن مرغ در قم توزیع شد


رئیس جهاد کشاورزی: 700 تن مرغ در قم توزیع شد

قم-ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم با تاکید بر مدیریت بازار مرغ در استان گفت: در یک ماه گذشته برای مدیریت و کنترل بازار بیش از 700 تن مرغ توزیع شد که در سطح کشور کم‌نظیر بود.

عباس پورمیدانی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن جلسات فرمانداری قم افزود: با تدابیر و برنامه‌های اجراشده در استان بازار مرغ و نظام عرضه و تقاضا در وضعیت کاملا مطلوبی قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: درصورتی‌که قیمت مرغ از کانال ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار پایین‌تر بیاید برای تولیدکنندگان مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود.

وی وضعیت نهاده‌های دامی را موردتوجه قرار داد و تاکید کرد: در رابطه با تامین نهاده‌های دامی نیز مشکل و نگرانی در سطح استان وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته نیاز یک‌ساله استان به نهاده‌های دامی ذخیره‌سازی شده است.

پورمیدانی بابیان وضعیت جوجه ریزی نیز خاطرنشان کرد: طبق برنامه و پیش‌بینی‌های انجام‌گرفته ۹۰۰ هزار مورد جوجه ریزی در استان انجام‌شده است.

سید محمود حسینی مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان قم نیز در این جلسه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، ۹۲۰ تن کاغذ وارد استان شده و در بین ناشران مختلف توزیع‌شده است.
۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد