دکوراسیون 51 اتاق غذاخوری منحصر به فرد با تناژ رنگ خاکستری


دکوراسیون 51 اتاق غذاخوری منحصر به فرد با تناژ رنگ خاکستری

طرح اتاق غذاخوری براساس شکل و اندازه میز نهارخوری تعیین می شود اتاق غذاخوری انعطاف پذیری زیادی دارد و طی سال ها تغییرات زیادی را متحمل شده چنانکه در گذشته یک اتاق غذاخوری رسمی، محلی خاص را در پلان...

طرح اتاق غذاخوری براساس شکل و اندازه میز نهارخوری تعیین می شود اتاق غذاخوری انعطاف پذیری زیادی دارد و طی سال ها تغییرات زیادی را متحمل شده چنانکه در گذشته یک اتاق غذاخوری رسمی، محلی خاص را در پلان اشغال می کرد اما امروزه این اتاق با سبک های مختلف زندگی مدرن انطباق یافته است.

شکل و اندازه یک اتاق در تعیین شکل مناسب میز موثر است و طراحی این حوزه در کنار نشیمن یا آشپزخانه و یا اختصاص حوزه ای جداگانه دکوراسیون متفاوتی را ایجاد می نماید که البته تاثیرات نور و رنگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

طیف های روشن یا تیره تر رنگ خاکستری امروزه در دکوراسیون بسیار رایج گشته و حتی در صنعت مد نیز بسیار رایج است.

اگرچه رنگ خاکستری معمولاً اندوه، افسردگی و ناامیدی را تداعی میکند اما این رنگ به دلیل ماهیتی ملایم و بی رنگ تاثیر کمی نسبت به رنگ های پررنگ تر بر فضا دارد خنثی نامیده می شوند و البته در دکوراسیون به دلیل قابلیت انطباق بیشتر با اجزای دکوراسیون کاربرد فراوانی دارد که این ویژگی سبب می شود هیچ گاه کهنه و قدیمی نشود از این رو این رنگ می تواند انتخابی مناسب برای مبلمان و در کل حوزه های مختلف منزل از جمله قسمت غذاخوری محسوب شود.
یک اتاق ناهار خوری خاکستری پختگی ، اعتماد به نفس غیرقابل انکار و احساسی جدی را در سبک دکوراسیونی ایجاد میکند در ادامه با دکوبوم با ۵۱ طراحی اتاق غذاخوری خاکستری عالی از سبک نئوکلاسیک تزئینی تا صنعتی همراه باشید برای الهام بخشی بیشتر به عملکرد رنگ خاکستری در همنشینی کنار تناژهای روشن تر رنگ هایی مانند نارنجی، سبز و قرمز دقت کنید و به تاثیر رنگ های سفید، با لهجه های چوب طبیعی در کنار این رنگ توجه کنید و برای دکوراسیون منزل خود به کار ببرید و سبکی منحصر به فرد و احساسی متفاوت را برای صرف غذا ایجاد نمایید….

#gallery-3 { margin: auto; } #gallery-3 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-3 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-3 .gallery-caption { margin-left: 0; }

تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا