جمع‌آوری 530 قلم نوشت‌‌افزار اسلامی ـ ایرانی برای کمک به مناطق سیل‌زده


جمع‌آوری 530 قلم نوشت‌‌افزار اسلامی ـ ایرانی برای کمک به مناطق سیل‌زده

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی گفت: با مشارکت اعضا و مراجعان، 530 قلم نوشت‌افزار اسلامی ـ ایرانی در طرح «مهربانی در مهر» توسط کتابخانه‌های عمومی استان، برای کمک به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری 530 قلم نوشت‌‌افزار اسلامی ـ ایرانی برای کمک به مناطق سیل‌زدهبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی، محمدرضا رضایی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی گفت: با توجه به نزدیکی سال تحصیلی جدید، طرح «مهربانی در مهر» همزمان با سراسر کشور از 20 تیر تا 30 مردادماه سال جاری در کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی، اجرا و نوشت افزار اسلامی ـ ایرانی برای کودکان و دانش‌آموزان استان‌های سیل‌زده، جمع‌آوری شد.

وی افزود: در طرح نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با عنوان «مهربانی در مهر»، کتابخانه‌های عمومی، پایگاه جمع‌آوری کمک‌های اهدایی شامل نوشت‌افزار اسلامی ـ ایرانی و کتاب‌های کمک درسی بودند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به استقبال خوب اعضا و مراجعان از طرح «مهربانی در مهر» گفت: این طرح در تمامی شهرستان‌های استان خراسان جنوبی و کتابخانه‌های عمومی و مشارکتی سراسر استان، برگزار و در مجموع 530 قلم کالای تحریر، جمع‌آوری شد.

وی یادآور شد: اقلام اهدایی، شامل دفتر، مداد رنگی، مداد سیاه، خودکار، مداد شمعی، جامدادی، تراش، پاک کن، خط کش، کلاسور و کتاب داستان است که از 76 کتابخانه عمومی استان شامل 65 کتابخانه عمومی و 11 کتابخانه مشارکتی، جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس