پاسخ تند مدیرعامل مس سونگون به شمسایی: جزو 10 گلزن برتر جهان هم نیستی، چه برسد به آقای گل!


پاسخ تند مدیرعامل مس سونگون به شمسایی: جزو 10 گلزن برتر جهان هم نیستی، چه برسد به آقای گل!

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان عملکرد این تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا و مسابقات بین قاره‌ای را قابل دفاع دانست و پاسخ مهاجم پیشین تیم ملی را هم داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتسال مس سونگون روز جمعه پس از حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی و همچنین قرار گرفتن در جایگاه هشتمی رقابت‌های بین‌ قاره‌ای در کشور تایلند، به ایران بازگشت.

حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون درباره ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم ما با هدف قهرمانی وارد مسابقات قهرمانی آسیا شد و در شروع مسابقات هم خوب بودیم. در مرحله گروهی فقط مقابل نماینده ژاپن روی اشتباهات‌ فردی نتیجه را واگذار کردیم و بعد هم در مرحله حذفی شرایط تیم خوب بود تا اینکه به فینال رسیدیم. در فینال باز هم با ناگویای ژاپن بازی کردیم و گل اول را روی اشتباهات دفاعی دریافت کردیم. بعد هم هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم گل بزنیم و به مقام نایب قهرمانی رسیدیم.

وی در مورد مسابقات بین قاره‌ای تصریح کرد: این بازی‌های شرایط خاص خودش را دارد و تیم‌های ایرانی که تاکنون در این بازی‌ها شرکت کرده‌اند، نتوانسته‌اند نتیجه بگیرند. دلیلش هم این است که شرایط‌ تیم‌هایی که در باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنند، متفاوت است و بازیکنان بزرگ جهان در این بازی‌ها حضور دارند. قصد ما نشان دادن ارزش‌های فوتسال ایران بود و در بازی اول مقابل تیم مگنوس برزیل هم خوب بازی کردیم. به گفته کارشناسانی که در سالن حضور داشتند، وضعیت تیم ما حتی بهتر از حریف بود، اما در بازی دوم که به فاصله ۲۴ ساعت برگزار شد، بچه‌ها خسته بودند. مقابل نماینده اسپانیا نتوانستیم حتی به اندازه سر سوزن از دفاع حریف عبور کنیم و با هفت گل نتیجه را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید:

شمسایی:‌ پیشنهاد آمریکایی‌ها را رد کردم

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در مورد انتقاداتی از کادرفنی این تیم مطرح می‌شود، گفت: اگر برای دومین‌ بار متوالی قهرمان آسیا می‌شدیم، یک رکورد در آسیا ثبت می‌کردیم. هیچ تیمی تاکنون دو دوره پشت سر هم قهرمان آسیا نشده است. دلیل این موضوع هم سختی این کار است. تیمی که قهرمان آسیا می‌شود، کارش برای تکرار ۱۰ برابر سخت‌تر از قبل است. ما انتقاد پذیر هستیم و از لحاظ فنی به همه احترام می‌گذاریم. جواب انتقادها را هم ندادیم، ولی از طرف دیگر انصاف نیست که می‌گویند مس ارزش‌های فوتسال ایران را حفظ نکرده است.

نجفی گفت: تیم‌های دیگر هم قهرمان ایران شدند، اما در آسیا نتوانستند از قهرمانی‌شان دفاع کنند، ولی مس تا پای قهرمانی رفت. عملکرد ما قابل دفاع است. آقایانی که درباره تیم ما نظر می‌دهند رزومه خودشان را بیاورند تا ببینیم چه کار کردند. آقای شمسایی! شما یک‌بار تیمت قهرمان آسیا شده و یک‌بار از هم حذف شده‌ای، این رزومه شماست. بیرون گود نشسته‌اند می‌گویند لنگش کن! شما وقتی داخل گود بودی هیچ کاری نتوانستی انجام بدهی. اگر من جواب اینها را نمی‌دهم به خاطر شخصیتم است. آقای خوراکچی هم در مورد مس حرف زده، آقای خوراکچی! رزومه شما چیست؟ هر تیمی را که گرفته‌اید به لیگ یک سقوط کرده است. تام ایران‌خودرو، گسترش فولاد، پارسیان شهر قدس همه منحل شده‌اند. خواهش می‌کنم رزومه‌های‌تان را بیاورید، بعد صحبت کنیم.

وی عنوان کرد: وحید شمسایی مملکت را به هم ریخته که آقای گلی جهان را پس بگیرد. کدام آقای گلی؟ کسی در ایران نمی‌تواند به او حرف بزند، اما من می‌زنم. خواهش می‌کنم از آقای تارقلی‌زاده در AFC بپرسید که چنین آماری وجود دارد یا نه. شمسایی می‌گوید من آقای گلی جهان را برمی‌گردانم، کدام آقای گلی؟ آقای گل جهان فقط علی دایی است. اگر رونالدو رکورد دایی را بزند، ما باید بگوییم دایی دوباره برگرد و گل بزن؟ من هم بلدم جنجال درست کنم، کسی هم نمی‌تواند بگوید چرا. آقای شمسایی! خواهش می‌کنم اسنادی که برای آقای گلی دارید را ارائه دهید. اسناد باید در فیفا باشد. شمسایی جزو ۱۰ گلزن برتر جهان هم نیست، چه برسد به آقای گل! طبق کدام آمار شما آقای گلی هستی؟ چه کسی گل‌های شما را شمرده است؟

مدیرعامل باشگاه مس سونگون در مورد احتمال تغییر در کادرفنی این تیم یادآور شد: احتمال تغییرات در کادرفنی در همه تیم‌ها و در هر لحظه وجود دارد! ما از عملکرد کادرفنی نه راضی هستیم، نه ناراضی. جلسات هیئت مدیره باشگاه قرار است برگزار شود و هنوز تغییر رسمی انجام نشده است. ما یک باشگاه حرفه‌ای هستیم و کمیته فنی داریم و قرار است این کمیته گزارش‌های خود را در هیئت مدیره مطرح کرده و سپس تصمیم نهایی گرفته شود.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق