توزیع 300 هزار پرس غذا در طرح «احسان حسینی» در آذربایجان‌غربی


توزیع 300 هزار پرس غذا در طرح «احسان حسینی» در آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی از توزیع 300 هزار پرس غذا در طرح احسان حسینی در استان خبر داد و گفت: طی سال گذشته مردم استان چهار میلیارد و 300 میلیون تومان در این طرح مشارکت داشتند.

توزیع 300 هزار پرس غذا در طرح «احسان حسینی» در آذربایجان‌غربی

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذا در قالب طرح احسان حسینی میان مددجویان و نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح احسان حسینی از شروع ماه حرم تا پایان ماه صفر به مدت ۲ ماه برگزار خواهد شد و دفاتر کمیته امداد و همچنین مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت نذورات و مساعدت‌های مردمی در طرح احسان حسینی هستند.

سهندی با اشاره به اینکه طی سال گذشته مردم استان چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این طرح مشارکت داشتند، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری این رقم با ۴۰ درصد رشد، به بیش از ۶ میلیارد تومان برسد.

وی گفت: مردم خیر و مؤمن آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی کمیته امداد به نشانی Www.emdad.ir، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۰۹۹۷۹۰۰۰۰۰۰۱۲۳۲ و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۶۹۷۴۹۰۰۱ به شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند و همچنین کد دستوری #۸۸۷۷* و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۰ آماده دریافت کمک‌های مردمی برای مشارکت در طرح احسان حسینی است.

مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد: طرح احسان حسینی به‌منظور کمک‌رسانی به مددجویان و نیازمندان اجرا شده و از تمام مردم خیر استان دعوت می‌شود تا با مشارکت در این امر خداپسندانه، در راستای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه گام بردارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی