90درصد تجهیزات انتظامی در داخل کشور تولید می‌شود


90درصد تجهیزات انتظامی در داخل کشور تولید می‌شود

شهرکرد- ایرنا- جانشین یگان ویژه ناجا گفت: امروز 90 درصد تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی و یگان ویژه کشور توسط صنعت داخل و پژوهشگران داخلی ساخته می شود.

سردار حبیب الله جان نثاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با توجه به ارتقاء توان تولید و علم و صنعت کشور ، درصد بالای از تجهیزات نظامی در داخل کشور تولید و طراحی می شود.

وی ، با اشاره به اینکه یگان ویژه بخش حرفه ای پلیس و ناجا است، افزود: ارتقاء سازمانی یگان ویژه تخصصی و حرفه ای کردن آموزش های این یگان در سطح های مختلف یگان ویژه برای انجام و اجرای بهتر ماموریت های کشور در اولویت قرار دارد.

این مسوول ناجا در ادامه با اشاره به قانون جذب نیروهای مردم از سال های گذشته برای نیروی انتظامی در قالب پلیس افتخاری در نیروی انتظامی افزود: از این نیروها برای انجام ماموریت های مردم یاری درسطح کشور استفاده می شود.

جان نثاری افزود: از این نیروهای افتخاری در مواقع حساس از جمله بسته شدن جاده ،سیل، زلزله و بلایای طبیعی، به کمک مردم می شتابند.

به گفته وی ، این نیروها پس از جذب و آموزش و سازماندهی، در بلایا و حوادث به منظور مردم یاری و کمک به مردم، از ظرفیت آنها استفاده می شود.

به گزارش ایرنا، دومین یادواره یکهزار و ۲۰۰ شهید یگان ویژه کشور و ۱۰ شهید یگان ویژه استان چهارمحالوبختیاری همزمان با دومین روز از محرم در شهرکرد برگزار شد.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!